Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 19 dub 2019 21:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 13 pro 2018 23:33 
Offline
VIP

Registrován: 03 říj 2010 20:51
Příspěvky: 2228
burito píše:
Teď jsem třeba bookoval jedno ubytování s refferalem a odměna se zobrazuje v rezervaci. Poté jsem udělal totéž s jiným refferalem ve stejném ubytování a zobrazilo se, že na toto ubytování nelze využít refferal.... Jiný login, jiný refferal na jinou slevu => opět zvolte jiné ubytování, nelze využít... :?
To samé já právě teď. Stejné ubytování, jiný login na druhý den, sleva zobrazena....nelze využít referral.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 14 pro 2018 07:43 
Offline
Diskutér

Registrován: 03 dub 2012 07:30
Příspěvky: 256
Mne sa to tiež stalo prednedávnom, písal som to tu: viewtopic.php?f=36&t=5886&start=90
Čo bolo ale zaujimavé, chcel som použiť referral 10% (skúsil som viaceré, od rôznych uživateľov), a vždy mi to na konci vypísalo "Toto ubytovanie nie je možné rezervovať v rámci odporúčacieho programu".
Potom som to isté skúsil s referralom 40 CAD - a ten už prešiel v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 14 pro 2018 11:57 
Offline
Moderátor

Registrován: 16 pro 2009 14:00
Příspěvky: 4019
Bydliště: Praha
Je dobré vědět, že to není chyba mezi klávesnicí a monitorem ani u kolegů...
Díky jerry za doplnění 25Ł! Dnes to včera neprůchozí ubytování šlo, ale zase nešlo zaplatit kartou - ani jednou ze dvou odlišných s jiným účtem. Záhy ale šlo na původním účtu s původní kartou :?
P.S. Jasná účelovka a pseudoproblém!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 16:57 
Offline
VIP

Registrován: 03 říj 2010 20:51
Příspěvky: 2228
Nemáte dojem, že si booking někdy hraje s datem, do kdy je možné ubytování bezplatně stornovat? Přísahal bych, že jsem bral 2 ubytování v Laosu se stornem zdarma 1 den předem. To se nyní změnilo na storno týden před pobytem. Tak jsem u zbylých rezervací raději udělal printscreen.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Booking.com
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 17:33 
Offline
VIP

Registrován: 17 dub 2011 00:09
Příspěvky: 1006
Bydliště: YYZ
Nemáš to v pôvodnom maile?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 22:42 
Offline
Moderátor

Registrován: 27 led 2011 00:18
Příspěvky: 1657
Bydliště: Jihlava
schwott píše:
Nemáte dojem, že si booking někdy hraje s datem, do kdy je možné ubytování bezplatně stornovat? Přísahal bych, že jsem bral 2 ubytování v Laosu se stornem zdarma 1 den předem. To se nyní změnilo na storno týden před pobytem. Tak jsem u zbylých rezervací raději udělal printscreen.


ano stalo se mi to samy u ubytka na fiji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 05:27 
Offline
VIP

Registrován: 29 úno 2012 11:33
Příspěvky: 1341
Bydliště: PRG
schwott píše:
Nemáte dojem, že si booking někdy hraje s datem, do kdy je možné ubytování bezplatně stornovat? Přísahal bych, že jsem bral 2 ubytování v Laosu se stornem zdarma 1 den předem. To se nyní změnilo na storno týden před pobytem. Tak jsem u zbylých rezervací raději udělal printscreen.

Z tohodle mám vždycky strach a vždycky si dělám printskrýny. Pakárna, ale jistota je jistota.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 10:46 
Offline
VIP

Registrován: 30 kvě 2010 17:15
Příspěvky: 974
Musí se to hlídat a kontrolovat. Už od půlky září rezervuju a ruším hotely pro naši cestu v květnu. Skoro vždy je možné storno až do 24 hod před ubytováním, ale najednou se objevily možnosti jen do např. 1.1., 15.2. a pod. Když jsem ale zadal stejný datum rezervace na Priceline /rezervuji přes Hotelscombined, kde je to hned vedle sebe/, což je stejně Booking se stejnou grafikou, tak tam tam bylo možné storno normálně až těsně před ubytováním.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 15:23 
Offline
Nováček

Registrován: 31 led 2019 09:53
Příspěvky: 2
Měl bych dotaz ohledně využití slevy přes referal na 10% slevu na ubytování. Jelikož budu kupovat několik nocí, tak při využití 10% na každou noc by to dalo slušnou sumu. Chápu to dobře, že bych např. pro 10 nocí musel založit 10 účtů s 10 emaily a každou noc koupit přes jiný účet? jak je to pak s kartou/ bankovním účtem, může se opakovat v rámci těch 10 účtů? Díky za odpověď!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 15:26 
Offline
VIP

Registrován: 03 říj 2010 20:51
Příspěvky: 2228
Thomas123 píše:
Měl bych dotaz ohledně využití slevy přes referal na 10% slevu na ubytování. Jelikož budu kupovat několik nocí, tak při využití 10% na každou noc by to dalo slušnou sumu. Chápu to dobře, že bych např. pro 10 nocí musel založit 10 účtů s 10 emaily a každou noc koupit přes jiný účet? jak je to pak s kartou/ bankovním účtem, může se opakovat v rámci těch 10 účtů? Díky za odpověď!
To právě moc nefunguje, viz můj a buritův email výše.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 17:14 
Offline
Nováček

Registrován: 31 led 2019 09:53
Příspěvky: 2
jestli to chápu dobře, tak jste ale nezkoušeli tu slevu 10%, pro kterou se vždy musí vytvořit nový účet

navíc já bych měl pro každou noc jiné ubytování, tzn 10 nocí=10 různých ubytek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 18:34 
Offline
Moderátor

Registrován: 16 pro 2009 14:00
Příspěvky: 4019
Bydliště: Praha
Taky jsem 10% zkoušel, pokud to primárně nešlo s lepším cashbackem a bylo to totéž. Na některé typy ubytování to nechtělo v danou chvíli jít. Nový a nový účet jsem ale kvůli tomu nedělal. Beru to jako nějaký druh neurčitosti. Rozhodně to zkus, určitě nejednoho potěšíš, pokud mu a Tobě to něco přinese, a když ne, nelámal bych si s tím zásadně hlavu. Pokud by měla být vždy nová karta s novým účtem, zemřel bych stresem minimálně o 10% přiděleného věku dříve...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 18:49 
Offline
VIP

Registrován: 03 říj 2010 20:51
Příspěvky: 2228
burito píše:
Taky jsem 10% zkoušel, pokud to primárně nešlo s lepším cashbackem a bylo to totéž. Na některé typy ubytování to nechtělo v danou chvíli jít. Nový a nový účet jsem ale kvůli tomu nedělal. Beru to jako nějaký druh neurčitosti. Rozhodně to zkus, určitě nejednoho potěšíš, pokud mu a Tobě to něco přinese, a když ne, nelámal bych si s tím zásadně hlavu. Pokud by měla být vždy nová karta s novým účtem, zemřel bych stresem minimálně o 10% přiděleného věku dříve...

Já měl jiný login (ne ale zcela nový), s jinou kartou, sleva zobrazena, ale nepřiznána. Tedy přiznána jen na první den v tom samém ubytování, 15/30.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 23 úno 2019 12:28 
Offline
Diskutér

Registrován: 07 dub 2014 06:41
Příspěvky: 132
Zdravím,
Prvýkrát vidím pri vyhľadávaní možnosť booking.basic. Ako presne to funguje? Výhodou je nižšia cena, aké sú nevýhody?
AK som to správne pochopil, v tomto prípade je booking len sprostredkovateľ, pri prípadných problémoch by som sa musel obrátiť na predajcu, ktorý ponúka nižšiu cenu. Je to tak?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 16 bře 2019 13:05 
Offline
Diskutér

Registrován: 12 dub 2017 15:56
Příspěvky: 394
Bydliště: Praha
Mám dojem, že dojedu rezervace a s Bookingem jsem skončil. Dneska dopoledne dělám rezervaci jógy, koukám do emailu a vidím tam nějakou 3 minuty starou zprávu od Bookingu. Že prý rezervace do nějakých Wenceslas Square Apartments. Na víkend. Bez možnosti refundace. Říkám si, co to kurňna je. Pro jistotu koukám na mobil, zda nenakupovala kapsa. Ne.

Takže volám na linku, co to tam mají za bordel. Prý při objednávkách bez registrace nekontrolují email. Číslo tam je jiné, karta taky. At nemám strach, že to vyřeší a už mi od toho nebudou chodit emaily. Vylezu z metra, a co se nestane - a email, že karta byla zamítnuta. Kouknu se na profil a rezervace je pod mým účtem. Volám znovu. Protivná slečna, na kterou údajně rvu, když se jí nanejvýš trochu zvednutým a otrávený hlasem ptám, jak je to možné, že to mám pod mým profilem. A ať to konečně vyřeší - že bych nerad na policii. Hlavně je smutné, že vůbec něco takového s nimi musím řešit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy