Posheidon píše:
Jelikoz to budu resit uplne poprve (ano mel jsem doposud stesti), tak bych chtel pozadat o nazor zkusenejsich, jak tedy vidi me sance:
Let Lufthansy z LUX do PRG pres FRA. Diky zpozdeni na odletu z LUX to samozrejme ve FRA frnklo a jelikoz uz ten vecer do PRG nic neletelo, tak klasika taxi-hotel-taxi+novy boarding pass na let rano samozrejme primo od prepravce. Prilet do cilove destinace (tedy PRG) po vice nez 11h oproti puvodni letence. Psal jsem na letiste v LUX i FRA co bylo duvodem zpozdeni a z FRA uz napsali:
"Background for the delay was "aircraft rotation" in LUX as listed in our system."
Vykladam si spravne, ze me sance na 250€ jsou timto velmi vysoke?
Posheidon píše:
tak po 32 dnech se mi z LH konecne nekdo ozval a napsali, ze mi mou zadost o kompenzaci nemohou uznat neb a ted cituji:
"Zpoždění výše zmíněného letu bylo způsobeno řízením letového provozu ze strany letiště při předchozím letu."
Jako chapu, ze letadlo by idealne melo byt furt ve vzduchu, aby se jim co nejdrive zaplatilo. Taky mi je jasne, ze je docela nakladne vypravovat nahradni letadlo i prestoze kdyz vim, ze letadlo, ktere to melo operovat, tak to urcite nestihne. Ale kdyz mi ero nabere sekyru hned rano pri 3tim letu toho dne, tak se preci na to nemuzu vymlouvat na x-tem letu nasledne ne? Resil nekdo obdobny pripad? Diky predem za reakce.
Posheidon píše:
Tak další pokrok v kauze…i napodruhé zamítavé stanovisko LH. Navíc, se snaží mlžit. V prvním odpovědi uvedli:
„Zpoždění výše zmíněného letu bylo způsobeno řízením letového provozu ze strany letiště při předchozím letu.“
A teď ve druhé:
„zpoždění letu LH 397 dne 22. března 2018 bylo z důvodu restrikce pro tento let ze strany letového provozu, jež je i důvodem zmeškání Vašeho návazného letu do Prahy.“
Docela se divím, že ve druhé odpovědi napsali ten blábol, když jsem jim hned k původní žádosti přidal i emaily z letiště Frankfurt i z letiště Lucemburk, kde bylo potvrzeno, že zpoždění bylo způsobeno kvůli pozdnímu příletu letadla na letiště v Lucemburku (a to v důsledku rotace).
Ještě jednou jsem jim odpověděl a dal jim tak poslední šanci. Při této příležitost se Vás zkušenějších v této oblasti chci zeptat na doporučení nějaké vymahačské společnosti s dobrým poměrem úspěšnost vymožení vs. vyděračská provize. Klidně i přes SZ, ať tu není zbytečný product placement

Díky
Kód:
Vážený kliente,
jsme velmi rádi, že se nám podařilo Váš případ úspěšně uzavřít a děkujeme Vám tímto za projevenou důvěru.
V příloze Vám zasíláme již uhrazenou fakturu za poskytnutí služeb na základě smlouvy ze dne xxxxxxx k případu č. xxxxxxx - vůči Deutsche Lufthansa Aktiengesellschaft. Doklad najdete v příloze. Finanční prostředky Vám budou převedeny na bankovní účet dle smluvních podmínek.
Ještě jednou děkujeme za využití služeb naší společnosti.
Docela pekny vanocni darek.
Strucne resume pripadu:
12.4.2018 jsem to zacal resit s LH.
12.12.2018 predano vymahacum.
26.3.2019 podana zaloba.
19.12.2019 pripad uspesne uzavren.
Edit: doplnuji vymahace na zadost Schwotta.