Mám novú zaujímavú skúsenosť s HOTELS.COM

... presnejšie DVE:
1.
Ubytovanie v hotely v Číne v meste Pingyao. Zaplatil som dopredu, prišiel som na hotel a tam mi povedali, že moja rezervácia neexistuje, že oni žiadnu zmluvu s HOTELS.COM ani nemajú, načo som im povedal, že je možné, že to majú vedené ako EXPEDIA, pričom pozreli ich rezervačný portál a tiež tam nič nebolo. Skúmal pritom aj môj potvrdzujúci email a povedal, že vypadá že je to zaplatené, ale že proste nevie a že mi tú izbu dá a potom to doriešime.
Izbu som dostal, nič som s ním už neriešil, odchádzal som hneď na druhý deň a zrova daný človek na recepcii nebol, tak neviem ako im to dopadlo

...
2.
V Tokyu som sa zas ubytoval na hotely, kde bola v českej mutácii izba vedená ako: ...without bath... ale v popise detailu izby bolo napisane: Součást každého pokoje: "častečne otevřená koupelna, sprcha" ... z čoho teda dedukujem, že without bath znamená, že v pokoji není vana ale jenom sprcha a preto bookujem a platim dopredu.
Na mieste po pridelení izby zisťujem, že koupelna neexistuje a zdieľaná koupelna je otvorená len v čase od 6 - 11 AM a následne až o 4 PM

... idem sa teda pýtať na recepiu, čo je za problém a oni mi povedali, že také izby kde je iba sprcha ani nemajú

... volám teda na HOTELS, kde prisahám že 1 a pol hodiny po prehodení ma asi 3-om zamestnancom, zisťujú že im nejde systém a že pod mojím číslom rezervácie ani nič nemajú a dávajú mi mail na ktorý mám svoj problém poslať. Poslal som, a žiadna odpoveď. Každopádne sme hotel opustili s tým, že budeme žiadať refundáciu.
Nakoniec môj problém riešil FB support, ktorý je jediný schopný. Najprv moju žiadosť ale zamietli, s tým, že u pokoje je jasne napísane že BATHROOM je SHARED ... pozrel som si anglickú verziu stránky a naozaj to tak bolo, no po vynadaní, že či si mám akože pri bookingu kontrolovať všetky jazykové verzie, že či náhodou niekde nieje napísane niečo iné a či nemajú za preklad žiadnu zodpovednosť ma posunuli na customer care a oni mi danú čiastku refundovali
