Prosím o radu, jestli se mám zkusit bránit nebo to nechat plavat...
Přes Onhotels.com (to jsou Britové?) jsem si cca před 14 dnama zarezervoval a rovnou kartou zaplatil ubytování na Krétě (studio pro dva na tři noci).
Z blokací to časem šlo do zaúčtovaných, také voucher mi přišel ihned.
Tedy řádně vše proběhlo a pak se tedy cca deset dní nic nedělo (platil jsem 330 kč dohromady).
A dnes mi přišlo přímo z
customerservice@onhotels.com toto:
Dear XY,
Further to your booking request with onhotels.com.
Please be advise the hotel have sent us an email regarding your booking saying that is due to incorrect rates being loaded on our supplier's end, the hotel is not accepting any bookings at these very low rates.
We are able to confirm your booking request and the correct rate will be 31.37 USD Per night.
We are sorry for the inconvenience and hope you will understand it was a genuine pricing error.
Please let us know if you accept the correct rate or if you wish to cancel the booking we can full refund you.
We remain at your disposal.
Tak teď nevím, co jim na to mam napsat.
Normálně si to zaúčtovali, vystavili voucher a deset dní se nic nedělo..
Nápady?
Díky..
PS: v systému to pořád je a svítí jako confirmed