Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com
http://www.akcniletenky.com/diskuze/

Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů
http://www.akcniletenky.com/diskuze/viewtopic.php?f=36&t=7592
Stránka 9 z 9

Autor:  brumbrum [ 08 srp 2019 15:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

katkarika píše:
patrikchrz píše:
katkarika: chci to postupně eskalovat nejdříve v rámci ČS, následně na různé orgány, kterých se to může dotýkat. Dle mého názoru tam lze spatřovat prvek podvodu a vydírání.
S Unicredit jsem válčil půl roku kvůli tisícovce, tak přece tady "nesklapnu kufry" hned na začátku, ne? :D. V nejhorším případě budu mít zrušený účet, což je to, co se stane, když neudělám nic. Tak zkusím udělat něco. A jak se říká "do článku dobrý" :)


no to ma zaujímalo, na čom to chceš postaviť, alebo len povedať že oni boli bakaní. teraz vidím, že podvod a vydieranie. tak veľa šťastia teda



neni bakan ako baran!

Autor:  jencik [ 11 srp 2019 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Sudit ludi v saloniku podla oblecenia alebo spravania sa nemusi oplatit, lebo v solidnom mnozstve pripadov by bol clovek prekvapeny. Realita v CR je taka, ze banky maju dostatocne zisky, aby poskytovali premiove sluzby a la salonik aj sirsiemu mnozstvu ludi, nez aky je v tej mnozine dnes. Akurat na tom nezarobi manazer a tu niekde prichadzame k meritu veci, kde jedina schopnost tunajsich manazerov je max menit podmienky, poplatky, ale nie su schopni urobit produkt, vdaka ktoremu by clovek mal pocit, ze mu to prinasa aj nejaky osoh v podobe pridanej hodnoty.
Osobne mi napriklad banka nedokazala oznamit, ze zatvara moju kmenovu pobocku a moja nova pobocka je o par stoviek metrov dalej, dozvedel som sa to len nahodou, kedy mi laskavo oznamila, ze mi kartu nemoze poslat postou, ale musim pre nu na pobocku. Podobne mi banka nedokazala oznamit, ze mi meni typ uctu. Pamatam si, ze pri doruceni potvrdenia o studiu ma banka informovala, ze terajsi ucet mi bude vedeny do 30 roku, kedy sa automaticky prehodi na klasicky. Neriesil som to a hla, raz som tak skontroloval ten ucet a pozeram, ze tam mam stiahnute poplatky za vedenie uctu. Kontaktoval som banku s vysvetlenim a odpoved bola, ze nejakym nedopatrenim mi viedli ucet dlhsie ako mali a tak menia typ uctu, ktory som mal mat az po dosiahnuti 30. Tak som mojej banke napisel, ze momentalne zijem mimo CR, ale ze budem od dalsieho mesiaca v CR, dolozil som im prijmy za posledne mesiace s tym, ze mi neklesnu istu sumu a tak mi hned hodili premium ucet.
V danej banke som aj kedysi isty cas pracoval a tak si clovek povie, ked si mozu dovolit kupovat skoro pre kazde oddelenie velku tortu kazdy druhy tyzden a pracovat tak 5h realne z toho casu, fakt by bol taky problem si vyriesit taketo banalnosti ako kontakt s klientom? Raz totiz dostanem spravu do IB inokedy dostanem SMS, v poslednej dobe mi zase volaju s prieskumom spokojnosti, ale email mi napriklad poslali len raz, pricom som ho uviedol ako prioritnu formu kontaktu. Oproti takym uctom v Hong Kongu ci Svajciarsku to je dost diametralny rozdiel

Autor:  patrikchrz [ 26 zář 2019 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Dobrá věc se podařila
Příloha:
Vyjadreni Erste.png
Vyjadreni Erste.png [ 32.79 KiB | Zobrazeno 1101 krát ]

Autor:  Sau [ 26 zář 2019 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Dobre ty :)

Popravde, jakmile dojde rada na ma, ani nejak protestovat pravdepodobne nebudu. Srandy sa uzilo dost.

Autor:  brumbrum [ 27 zář 2019 06:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

patrikchrz píše:
Dobrá věc se podařila
Příloha:
Vyjadreni Erste.png


doufám, že bude salónková oslava, až se ten malej Macur narodí :-D

Autor:  patrikchrz [ 27 úno 2020 09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

https://www.novinky.cz/krimi/clanek/muz ... d-40314760

Zajímavé rozhodnutí ústavního soudu - když vám bankomat zadrží kartu a ta bude zneužita, za škodu neodpovídáte i když to svojí bance nenahlásíte :-o

Autor:  burito [ 27 úno 2020 09:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Hmm, tomu rozhodnutí ÚS nerozumím. Držitel IMHO měl bezprostředně kontaktovat hotline banky a kartu zablokovat nebo se řídit případnými jinými sdělenými pokyny. Oznámení policii je fajn, ale ta kartu z bankomatu vyndavat nebude...

Autor:  komar [ 28 úno 2020 02:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Ten nález ÚS jsem si přečetl a mně to smysl dává. Je to o interpretaci práva, v tomto konkrétním případě se řešilo, co přesně je ztráta a ÚS na to dal svůj názor. Je tam odlišný pohled na jazykový výklad a zároveň je zahrnut účel (teleologický výklad), což bylo aplikováno odvolacím a dovolacím soudem jinak - pouze jazykový výklad a ještě jinak. A také se ÚS odkazuje na kogentnost ustanovení zákona o platebním styku, která nemohou být rozšiřována VOP banky v neprospěch klienta.

Ale samozřejmě je otázkou, jak by to bylo v jiném případě, tohle jsou nějaké specifické podmínky jednoho případu a při změně okolností by to mohlo proběhnout úplně jinak.

Autor:  milosh1 [ 28 úno 2020 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

komar píše:
Ten nález ÚS jsem si přečetl a mně to smysl dává. Je to o interpretaci práva, v tomto konkrétním případě se řešilo, co přesně je ztráta a ÚS na to dal svůj názor. Je tam odlišný pohled na jazykový výklad a zároveň je zahrnut účel (teleologický výklad), což bylo aplikováno odvolacím a dovolacím soudem jinak - pouze jazykový výklad a ještě jinak. A také se ÚS odkazuje na kogentnost ustanovení zákona o platebním styku, která nemohou být rozšiřována VOP banky v neprospěch klienta.

Ale samozřejmě je otázkou, jak by to bylo v jiném případě, tohle jsou nějaké specifické podmínky jednoho případu a při změně okolností by to mohlo proběhnout úplně jinak.


no nechal kartu v bankomatu, bylo již zadaně PIN ...? pakliýe odešel a bylo něco napsáno turecky a vyžadovalo to třeba jen potvrďte ok ... pak mohl někdo potom přijít a vybrat .. nebo s kartou manipuloval až po ,, vyndání,, z bankomatu ... každopádně je třeba kontaktovat ihned banku ...

Autor:  goro [ 28 úno 2020 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Přesně tak, mne to taky v tomto případě přijde zcela v pořádku.
A naopak mne udivuje, že se o ochranu v takovém případě musel soudit až do tak vysoké instance.
Kdyby to byla klasická ztráta/krádež karty někde na ulici, a ještě měl na ní napsaný pin, a to celé by hlásil až po několika dnech a mezitím došlo k té škodě, byla by to myslím jasná chyba klienta.
Přitom takto se to snaží banka postavit.
Ale ve skutečnosti došlo "jen" k zadržení bankomatem, když se na místě zajímal, co s tím, ještě dostal příslib návratu karty na svou pobočku. A nedošlo k úmyslnému vyzrazení pinu ze strany klienta nějakou zjevnou neopatrností, ale přečtením přes skimmovací zařízení, což klient nemohl vědět.
Asi by bylo fér, kdyby se ČS mohla zahojit na provozovateli bankomatu (protože ten zodpovídá za to, že bankomat je bezpečný a funguje, jak má). A provozovatel bankomatu by určitě mohl žádat o náhdradu škody zloděje, co to tam instalovali, pokud teda byli dopadeni.

Fakt mi to přijde jako další příklad ubohého chování ze strany ČS.

Autor:  burito [ 28 úno 2020 09:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Erste Premier se zbavuje "neperspektivních" klientů

Samozřejmě ÚS rozhodnutí respektuji, je proklientský, navíc s neznalostí konkrétního případu je laický názor irelevantní. Osobně bych ale svou bankomatem nevrácenou kartu zablokoval/volal hotline z obavy, že netuším, kdo a kdy tu kartu reálně vyndá a jak s ní naloží.

Stránka 9 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/