Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com
http://www.akcniletenky.com/diskuze/

Spor s Unicredit přes Finančního arbitra
http://www.akcniletenky.com/diskuze/viewtopic.php?f=36&t=7568
Stránka 2 z 3

Autor:  burito [ 06 čer 2019 09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Sau píše:
Presne.

Ja to taky beru z toho pohledu, ze kdyz najde na trhu skulinu banka (cu jakakoliv jina firma, to je fuk) a rozhodne se ji zaplnit a vydelat tak na ni tak je to v poradku. Coz samozrejme opravdu je. Kdyz ale stejne tak najde na trhu mezeru clovek a rozhodne sa ji vyuzit a vydelat na ni, uz je to dle mnohych zneuzivani situace. Ne, neni.


Využít situace je asi normální a většina z nás to zřejmě udělá. Většina to ale asi nebude vykřikovat do světa. Tady to na mne působí (třeba se pletu?) trochu jinak. Patrik je inteligentní a zběhlý, dopředu si myslím předjímal (nebo mohl), že dojde ke sporu a dopředu chtěl jen tu odměnu, nic víc. S tím, že tu "nespravedlnost" pak dotáhne do konce a řádně ji na příslušném finančním webu popíše. Zda je pak spíš motivací zvýšení ranku autora, množství kudos a osobní satisfakce je už jen mou (pochybnou) spekulací... Proto můj první dojem odkazu článku z měšce na AL, bez souvislosti s cestováním, je čistě osobní PR.

Autor:  Sau [ 06 čer 2019 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Souhlasim ze to tak pusobit moze, ale dle mne to tak neni. Patrik je proste... Patrik.

Autor:  sir [ 06 čer 2019 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Kdyby v podmínkách nebylo napsaný, ze je podmínkou pro vyplacení odměny uzavření úvěru a Patrik (nejspíše správně) předpokládal, ze to podmínkou není, tak by mi to přišlo vychcané az moc. Jelikož tam bylo explicitně napsaný, že to podmínkou není, tak mi to přijde OK. Před par lety obdobně rozdávala GE 2000 za otevření účtu. Stačilo otevřít, udělat nějakou platbu a zrušit. Podmínky byly jasné a nepřijde mi divný toho využít přesně v souladu s podmínkami.

Autor:  brumbrum [ 06 čer 2019 21:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

To je právě ten rozdíl v uvažování, někdo všechno počítá na czk/hodinu, a někdo má prostě vyšší cíle/zájmy.

Autor:  alexx [ 07 čer 2019 10:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Asi se to tady neřešilo, tak sem doplním jeden podobný "vydrbání ze strany spotřebitele" případ: EXPOBANK.

Založte si účet, plaťte kartou, dostanete za 1€ jednu míli, 200 mil má hodnotu 1€ za které můžete nakoupit letenky.

Výdrb banky č. 1:

Abyste našetřili na letenku za třeba 300€, musíte nasbírat 60000 mil. Abyste nasbírali 60000 mil, musíte utratit kartou přes 2000000 peněz. A vzhledem k tomu, že míle expirují po dvou letech, musíte utratit v podstatě kilo měsíčně. V podstatě nereálná podmínka banky aka banka se snaží vydrbat klienty, kteří si to nespočítají a nikdy nic nedostanou.

Výdrb klienta (říkejme mu třeba Patrik):

Útrata 300000 týdně (přes poštu), několik týdnů za sebou.

Výdrb banky č. 2:

Když banka zjistila, že se nějaký klient blíží hodnotě, za kterou by si mohl letenku koupit, zablokuje mu kartu a pošle výpověď účtu bez udání důvodu (ale samozřejmě v souladu s VOP).

Výdrb banky č. 3:

Systém umožňuje vyhledávat lowcosty od ryanu a wizzu. Je ovšem napsán tak, že v jednom z polí, které je třeba pro lowcost vyplnit (adresa), neprochází žádná validace dat. Systém tedy neumožňuje letenku pro lowcost koupit (nepustí to klienta k platební bráně).

Výdrb banky č. 4:

Aby systém vypadal reálněji, má přes něj jít nakupovat hotelové rezervace. Tím pádem to vypadá, že není třeba tolik mil a že je reálné na bonus dosáhnout. Systém pro rezervace má drobnou chybu: rezervace hotelových pokojů neumožňuje.

Výdrb banky č. 5:

Systém banky, přes který se za míle mají kupovat letenky, nefunguje, není přes něj možné letenku koupit (spadne to při uplacení). Banka prostě nepočítala s tím, že by to někdo zkoušel. Systém ale pošle mail s informací o rezervaci letenky s žádostí o kontrolu údajů. Není je ale jak a kde potvrdit. Prachy se nestrhnou, letenka neexistuje.

Výdrb banky č. 6:

Banka nereaguje na emaily. Nezájem. Ozvou se až když klient vyhrožuje arbitrem.

Výdrb banky č. 7:

Systém najednou "funguje". Přes partnerskou společnost v Litvě přes systém který je částečně rusky a částečně česky a částečně hotentotsky (např. letiště NCE se jmenuje "Pěkný") koupí letenku a zašle ji klientovi mailem. V mailu je kód rezervace, který se nedá nikde vyhledat, a číslo letenky, které se nedá nikde vyhledat. V příloze je "letenka" - prázdný bílý "papír". Evidentně zbastlené na koleně: Banka prostě nepočítala s tím, že by to někdo zkoušel.

...

Volám dopravci. Letenka podle čísla existuje, dá se (v interním systému) dohledat. Prý na přání prodejce je vystavená tak, aby ve webových systémech nešla najít. Nelze k ní dokoupit žádné služby (zavazadlo, seating), a není možné ji klientovi znovu poslat (to se operátorce podařilo po konzultaci s kolegou nakonec obejít).

Mám tak v ruce letenku koupenou za míle ruské banky přes prostředníka v Litvě za ukrajinské hřivny. Děkuji pěkně... Banka vede na výdrby 7:1. Přesně ten případ, kdy je cílem klienta donutit sbírat body, ale nikdy nebyl cíl za ty body něco dodat.

Jako byste v Kauflandu mohli sbírat známky za nákupy. Jedna známka za 100 Kč. Kdo nasbírá 500 známek dostane plyšáka.

VOP: Akce trvá jeden měsíc. Známky jsou nepřenosné. Max. 10 známek denně.

Autor:  burito [ 07 čer 2019 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Který soudný člověk chce mít dobrovolně vztah s bankou, jakou je Expobank Igora Vladimiroviče Kima... :roll: ?

Autor:  alexx [ 07 čer 2019 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Člověk, který chce s Igorem Vladimírovičem Kimem vydrbat :-)

Autor:  burito [ 07 čer 2019 11:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Na to myslím existují funkční nástroje bez nutnosti zakládání účtu a bez zbytečných očekávání...
Příloha:
Drbatko.jpg
Drbatko.jpg [ 22.39 KiB | Zobrazeno 571 krát ]

Autor:  brumbrum [ 07 čer 2019 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Ještě, že nevíš, co to slovo znamená na moravě...sviňka případně osvětlí.

Autor:  Sau [ 07 čer 2019 14:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Ne.

Autor:  nickcarter [ 07 čer 2019 21:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

To bych se Patrika zastal. On je prostě fanda do všech finančních nástrojů a jako jeden z mála je ochoten se tím důkladně probírat(a má štěstí, že je to jeho práce). Pro nás je z toho bonus, že to pro nás sepíše normální řečí, shrne, vyzkouší atd. Zároveň takhle se naváží do řady nesmyslů, který (i z bank) přicházejí nedomyšlený, nesmyslný - a většinu z vás nalákají, odkopnou a ani neceknete. Nedávno mě potěšila zpráva, že ČS ruší program iBod - no to byla taky pěkná hovadina a jsem rád, že někdo v dnešní době byl schopen se zamyslet realisticky. Všude samá "hurá akce", pak tam píšete, voláte, nikdo nic neví, samý "možná, asi, kdyby, bylo by dobrý, podle mého názoru.....".
Nevím jestli jeho ego nebo PR - ale co by pak bylo vyhledávání nejlevnějších letenek, fotky jídla na palubě, letové mapy, výlet na Ukrajinu s cílem letět Antonovem :D Zkuste to vyprávět kamarádům mimo takový zájmy (pokud tedy ještě takový máte :D ) On když píše o penězích, tak ty jsou nám všem společný.

Autor:  babička Lála [ 08 čer 2019 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

nickcarter píše:
... Nedávno mě potěšila zpráva, že ČS ruší program iBod - no to byla taky pěkná hovadina a jsem rád, že někdo v dnešní době byl schopen se zamyslet realisticky.
Zajímavý. Fčem konkrétně byl iBod hovadina??? Můžeš to, prosím, konkrétně rozvést?

Autor:  nickcarter [ 08 čer 2019 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Něco, co v podstatě nikomu nic nepřinášelo. Já si za celou dobu (dostal jsem se k ČS kvůli hypotéce) nechal poslat ponožky a nakonec odžmolkovač (taková miniblbost na baterky), nechtěl jsem je nechat propadnout. Velká akce, jejíž provoz (administrativa) musela být dost drahá. Neumím si představit, co by musel někdo udělat, aby získal hodinky a podobný věci za mnoho tisíc bodů. Kdyby chtěl takhle "spořit", našel by mnoho lepších způsobů.
Firmy v bonus programu, které jsem (asi) nikdy v životě nevyužil. (nekupujte rohlík za korunu, kupte ho u nás za čtyři, ale korunu vám vrátíme zpět). Ale protože z tý odpovědi tuším opačný postoj, rád se nechám poučit :) - a teď to fakt myslím upřímně a bez ironie.
P.S. kdysi jsem si pořídil Diners Pure, kvůli pěkné slevě na letenky. Líbila se mi ta výjimečnost, že ji nikdo neznal, historie, i detaily, jaký třeba papír používali. Pak jsem tak nějak z vděčnosti ji dál používal. Zkrátka věrný zákazník. Pak jsem zjistil, že mám nějaké body, dotáhnul to v útratě kartou asi na 150 tisíc a hurá, objednám si 2 lahve portského za body. A najednou: zaplaťte 200Kč za dopravu (už pár let nazpět), přijela nějaká teta ve felicii, co mi asi 5x volala, kam má jet, první den vůbec nedojela, žádná diskuse o tom, jestli vůbec můžu být doma. To jsem si to za podobnou cenu (dopravného) mohl koupit v obchodě - jiná značka, kvalitativně podobné. Aura Diners spadla na nulu a karta vlastně leží ve stole v šuplíku.

Autor:  Adelaida [ 09 čer 2019 08:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

Ibod- tak treba ja jsem za ibody nakupovala v obchodech, kde jsem stejne mela v umyslu nakupovat. Parkrat jsem kupovala s doplatkem 0Kc :-))) takze jsem ten program vyuzivala rada.

Autor:  burito [ 09 čer 2019 08:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Spor s Unicredit přes Finančního arbitra

2nickcarter: Doba, kdy jakékoliv Reward programy, FFP atd. přinášely skutečně zajímavé benefity je nenávratně pryč napříč trhem. Čas od času se objeví krátkodobý výstřelek marketingového deliria, na které stejně nikdo svéprávný nereaguje a někdy něco, co nelze nikam ekonomicky zařadit. Poskytovatele služeb si tak bude soudný člověk vybírat podle jeho kredibility, úrovně servisu a zkušenosti a nejspíš dle svého nastavení cena/výkon. Tedy pro jeho užití nejvýhodněji.

Bohužel i Reward Dinersu má své lepší časy za sebou. Kvůli němu DC nemám a záměrně honit body z důvodu Reward programu mi nedává smysl. Přesto má nemálo položek, které jsou vcelku fajn. Je Tvojí volbou, že si vybereš lahve portského, kde dopředu víš, že doprava bude stát 200 Kč a nedáš přednost za obdobné body třeba restauraci s voucherem na 2000 Kč, co Ti zašlou za 37 Kč, nebo nějakému výrobku s dopravou kurýrem za 115 Kč. Platba za zásilku mi taky příjemná není, ale cena je naprosto v relaci s jakoukoliv objednávkou online. V nabídce jsou rovněž položky, kde žádný doplatek není. Aniž bych se chtěl DC jakkoliv zvlášť zastávat - žádné prohnané chování ze strany DC v Tvém uváděném případě nevidím.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/