Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 08 srp 2020 04:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 86  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 29 bře 2013 19:44 
Offline
VIP

Registrován: 14 pro 2009 09:27
Příspěvky: 2219
honzad3 píše:
Podle me EC261 prijima mimořádnou událost ktere nealo zabránit je stavka nebi sopka.

Pokud bych 261 něco vytýkal tak to, že když soudruzi odboráři se jdou věnovat místo práce slastnému pocitu třídního boje tak že to je považováno za vis maior.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 29 bře 2013 20:59 
Offline
VIP

Registrován: 22 lis 2010 22:18
Příspěvky: 877
No je to vyssi proletarska moc :) Tomu proste neodolas :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013 17:09 
Offline
VIP

Registrován: 12 říj 2012 12:19
Příspěvky: 684
Bydliště: Praha
Ahoj,
prosím o radu, zda a jak žádat o odškodnění za zpožděné lety.
Letěli jsme s EasyJet z Prahy do Milána. Odlet měl být v 21:10, přílet do MXP v 22:35. Z PRG jsme odlítali v 00:35, v MXP jsme byli v 1:45. Zpoždění na příletu tedy bylo delší než tři hodiny. Na letišti v Praze jsme dostali voucher na občerstvení v hodnotě 90 Kč. Důvodem zpoždění bylo, že neměli do letadla posádku (to nám bylo řečeno, zda to tak skutečně bylo, nevíme).
Druhý zpožděný let jsme měli při odletu z Casablanky, opět EasyJet.
Plánovaný odlet v 9:05, přílet do MXP 13:00. Skutečnost odlet v 18:10, přílet do MXP 21:45. Tím jsme zmeškali navazující let v 19:15, který nám ale EasyJet bez potíží přebukoval na druhý den dopoledne. V Casablance jsme na dvě hodiny byli odvezeni do hotelu, kde jsme dostali najíst.
Dúvodem zpoždění bylo to, že v letadle neměli povinné množství zdravotnického materiálu.
V Miláně jsme se na vlastní náklady ubytovali v hotelu.
Máme dle vašich zkušeností nárok na odškodnění? Jak a kde o něj máme zažádat?
Díky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013 17:31 
Offline
Diskutér

Registrován: 23 bře 2010 17:50
Příspěvky: 433
pokud se nepletu, tak za ten první by jsi měla dostat 250Eur a za ten druhý 400Eur
http://easyjet.custhelp.com/app/answers ... NWticGw%3D
píšou tam i něco o tom hotelu, ale to asi neproplatí, to už nepatřilo k tomu

a žádat? poslal bych jim email s odkazem na EC261/2004, možná mají na to nějaký formulář nevím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013 18:56 
Offline
VIP

Registrován: 20 lis 2010 21:34
Příspěvky: 580
Bydliště: BRQ
Nebo se zkus poptat na FB profilu, ochotně tam odpovídají na dotazy:
https://www.facebook.com/easyjet.cz?fref=ts


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2013 19:47 
Offline
VIP

Registrován: 12 říj 2012 12:19
Příspěvky: 684
Bydliště: Praha
Ahoj,

dnes mi přišla od EasyJetu odpověď na žádost o kompenzaci za zpožděné lety v tomto znění:
Dear Marcela,

I’m sorry to learn that your flight to Milan Malpensa was delayed.
We work hard to provide our passengers with punctual and efficient services. Every effort is made to minimise flight disruptions to get you to your destination on time. I understand the frustration you experienced as your plans were disrupted due to the delayed flight.
As per our Terms and Conditions, when a flight is delayed for more than an hour beyond its scheduled time of departure, a passenger has two options:
If you do not wish to travel on the delayed flight you can choose a free re-route on the next available easyJet flight
• Alternatively, you can cancel your seat and receive a credit for future flights with us.
I am sure you will appreciate this was out of our direct control and as such compensation is not payable for this delay.
Also easyJet is a point to point carrier and we do not offer connecting flights. Please refer to our Terms and Conditions (Article 3.1.6).
You may be able to claim the costs of any additional expenses as a result of this delay through your travel insurance. Please let me know if you want me to issue an insurance letter for you.

Once again I am sorry for your experience and I do hope that this will not deter you from flying with us in the future.

Regards

Darshit Kothari
easyJet Customer Services

Zpožděné lety jsme na naší cestě měli hned dva. První z Prahy do Milána, kde bylo zpoždění tři hodiny, druhý zpožděný let byl z Casablanky do Milána a zpoždění bylo devítihodinové. Ani jedno z nich nebylo způsobeno počasím, nebo stávkou. Myslím tedy, že nárok na kompenzaci je oprávněný, ale nevím, jak dál postupovat. V žádosti jsem se odvolávala na nařízení EC 261/2004 článek 7. Nehodlám se jen tak vzdát, cesta z Maroka byla vlivem ještě dalších nepříznivých údálostí, utrpením. Ale o tom až v mém cestopise, který připravuju.
Měli byste pro mě nějakou radu, jak postupovat dál.
Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2013 20:10 
Offline
Diskutér

Registrován: 31 bře 2013 18:09
Příspěvky: 344
Jsou nějaké typy "technických závad" kvůli kterým není nárok na odškodnění? Bohužel jsem se nechala odbýt u Travelservice / Smartwings a teď toho lituju, ale ještě mám na případné znovuvymáhání 4 měsíce..... konkrétně ta věta zněla takto "nárok na kompenzaci Vám není přiznán a to z důvodu , že v CDG byla technická závada, které dopravce nemohl předejít i
kdyby přijal všechna přiměřená opatření" (Francouzský servis na gatu nam řekl, že čekáme na náhradní kolo, které má přivézt večerní let z Prahy:D . Kolo se neměnilo a pravdu jsme se taky nedozvěděli).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2013 21:36 
Offline
Diskutér

Registrován: 15 pro 2010 15:17
Příspěvky: 319
Marcela píše:
Zpožděné lety jsme na naší cestě měli hned dva. První z Prahy do Milána, kde bylo zpoždění tři hodiny, druhý zpožděný let byl z Casablanky do Milána a zpoždění bylo devítihodinové. Ani jedno z nich nebylo způsobeno počasím, nebo stávkou. Myslím tedy, že nárok na kompenzaci je oprávněný, ale nevím, jak dál postupovat. V žádosti jsem se odvolávala na nařízení EC 261/2004 článek 7. Nehodlám se jen tak vzdát, cesta z Maroka byla vlivem ještě dalších nepříznivých údálostí, utrpením. Ale o tom až v mém cestopise, který připravuju.
Měli byste pro mě nějakou radu, jak postupovat dál.
Díky


Podle toho, co píšeš, pravděpodobně jsi nepoužila příslušný formulář, který je ke stažení na adrese http://www.caa.cz/cestujici/formular-st ... ke-doprave a je doporučovaný v těchto případech použít. Je třeba řádně vyplnit a uvést skutečnosti, na něž se formulář dotazuje a jsou rozhodné pro posouzení žádosti; řešit navazující lety a další skutečnosti, které věřím, že byly nepříjemné, nemá podle mne moc význam. Na uvedené adrese je uveden i návod, jak dále postupovat, pokud letecká společnost ve stanovené lhůtě neodpoví, případně jsi s odpovědí nespokojena.

V tvém případě bys měla podávat dvě žádosti o kompenzaci. V případě letu PRG - MXP i CMN - MXP je důvod stížnosti významné zpoždění letu o 2 a více hodiny (let do 1500 km). Nárok na odškodnění by měl být 250 EUR za každý segment. Pokud ti EasyJet odškodnění nepřizná, je třeba se obrátit na příslušný úřad, který situaci posoudí a své rozhodnutí ti jistě zdůvodní.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2013 22:06 
Offline
VIP

Registrován: 12 říj 2012 12:19
Příspěvky: 684
Bydliště: Praha
zdnk píše:
Marcela píše:
Zpožděné lety jsme na naší cestě měli hned dva. .......


Podle toho, co píšeš, pravděpodobně jsi nepoužila příslušný formulář, .....
.....řešit navazující lety a další skutečnosti, které věřím, že byly nepříjemné, nemá podle mne moc význam.


Díky za radu. Formulář jsem nepoužila, nevěděla jsem o jeho existenci, i když jsem všude pátrala.
Jde mi jen o kompenzace za zpožděné lety. Další nepříjemnosti byly sice taky hodně výživné, ale s tím už nic nenadělám.....hlavně, že jsme se vrátili všichni a zdraví :)
Ještě jednou díky za radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 21:34 
Offline
VIP

Registrován: 24 pro 2009 14:54
Příspěvky: 1503
Bydliště: Rožnov p. R /Praha
Tak trcim na letisti v Praze, Easy misto v 21.10 poleti v 23.50:-( Nejvic mene stve, ze pujcovna na letisti v MXP na nas asi tezko pocka... A hotel mame u Lago Maggiore as 25km od letiste. Takze super.. A jet tagem tam a rano zpet pro auto, neni zadna hitparada. Neni tady nekdo zasveceny, kdo by vedel, jeste je to tech. zavada? Kvuli pripadnemu naroku na kompenzaci?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 22:06 
Offline
Diskutér

Registrován: 22 říj 2012 17:56
Příspěvky: 124
Letadlo už létá se zpožděním celý den. Důvod: Your flight is delayed due to a minor technical issue which is currently being resolved./Zpoždění letadla zapříčiněno předchozím zpožděním letu z důvodu provádění nezbytné údržby. zdroj: easyjet.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 22:25 
Offline
VIP

Registrován: 24 pro 2009 14:54
Příspěvky: 1503
Bydliště: Rožnov p. R /Praha
A nezbytna udrzba spadá do tech. zavad? Je reálné neco vymoct?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2013 22:30 
Offline
VIP

Registrován: 12 pro 2009 09:19
Příspěvky: 1690
nejprve musíte dorazit do cílové destinace se zpožděním nad 3 hodiny...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 02 čer 2013 21:02 
Offline
VIP

Registrován: 24 pro 2009 14:54
Příspěvky: 1503
Bydliště: Rožnov p. R /Praha
Přistáli jsme později o 2 hodiny a 45-50minut proti plánovanému času. Díval jsem se na tu směrnici a mělo by to být při letech do 1500km min. dvě hodiny, ne ?
Máte někdo zkušenosti s úspěšným vymožením nějaké kompenzace?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 02 čer 2013 21:10 
Offline
VIP

Registrován: 03 říj 2010 20:51
Příspěvky: 2505
Tonda 2 píše:
Přistáli jsme později o 2 hodiny a 45-50minut proti plánovanému času. Díval jsem se na tu směrnici a mělo by to být při letech do 1500km min. dvě hodiny, ne ?
Máte někdo zkušenosti s úspěšným vymožením nějaké kompenzace?
A jak si to vyřešil s tím autem? Taxíkem?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 86  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy