Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 26 črc 2017 23:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 982 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 08 led 2017 11:03 
Offline
VIP

Registrován: 15 lis 2013 12:56
Příspěvky: 2145
ivo píše:
Amatérský dotaz: Wizz se mi kupodivu ozval ohledně 7-hodinového zpoždění KUT-SOF minulou sobotu a píše blá blá blá ohledně apolodžajs atd. , špatný počasí atd. Nicméně mi nabízí kompenzaci vzniklých nákladů, ptá se na účtenky a na číslo mého účtu, wow. Samozřejmě je chci pumpnout o 400€ na kompenzaci. Jak mám postupovat? Mám si nechat proplatit bus za 70€ a hostel za 11€ ? Nebude tím nějak dotčeno moje právo na kompenzaci? Co byste radili? Dík.


Duty of care a kompenzace jsou dvě rozdílný věci. První určitě nevylučuje druhou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 08 led 2017 13:46 
Offline
Moderátor

Registrován: 11 pro 2009 00:15
Příspěvky: 1404
Bydliště: Praha
beardie píše:
jasne, no ked uz sedis v lietadle, tak s tym telefonatom alebo hamburgerom z miestneho McDonaldu to nebude take zhave

Jde mi spíš o princip, byla jsem v salonku, takže nějaké jídlo mi bylo ukradené. Jen si vzpomínám, že pár let zpět nám dal Easyjet zdarma občerstvení v podobném případě v letadle. Toto byl let ČSA a první reakce stewarda na naši diskuzi o zpoždění byla "To mi takhle v zimě nelétáme na čas"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 08 led 2017 21:21 
Offline
VIP

Registrován: 07 bře 2011 08:39
Příspěvky: 613
Bydliště: mimo
brumbrum píše:
ivo píše:
Amatérský dotaz: Wizz se mi kupodivu ozval ohledně 7-hodinového zpoždění KUT-SOF minulou sobotu a píše blá blá blá ohledně apolodžajs atd. , špatný počasí atd. Nicméně mi nabízí kompenzaci vzniklých nákladů, ptá se na účtenky a na číslo mého účtu, wow. Samozřejmě je chci pumpnout o 400€ na kompenzaci. Jak mám postupovat? Mám si nechat proplatit bus za 70€ a hostel za 11€ ? Nebude tím nějak dotčeno moje právo na kompenzaci? Co byste radili? Dík.


Duty of care a kompenzace jsou dvě rozdílný věci. První určitě nevylučuje druhou.


Já žiju v domění, že duty of care padá s příletem do cílové destinace, nebo se pletu?
Myslíš , že je reálný si nechat proplatit hotel po příletu, následný autobusový spoj a navíc ještě kompenzaci v plné výši?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 08 led 2017 21:54 
Offline
Diskutér

Registrován: 15 pro 2010 15:17
Příspěvky: 304
ivo píše:
Já žiju v domění, že duty of care padá s příletem do cílové destinace, nebo se pletu?
Myslíš , že je reálný si nechat proplatit hotel po příletu, následný autobusový spoj a navíc ještě kompenzaci v plné výši?

Nic proti, ale co takhle trochu víc používat hlavu? Prostě bych nevěřil všemu, co tady, byť v dobré vůli, kdo napíše; zvlášť když to vypadá podezřele. Kde se v EC 261/2004 píše o kompenzaci 400 EUR u letu nad 1500 km plus proplacení souvisejících nákladů? Já bych si myslel a tu směrnici tak chápu, že ta kompenzace právě slouží k úhradě souvisejcích nákladů, které cestujícím vzniknou. Ale třeba se mýlím. ;)
Jinak k tvé situaci - žádal jsi o kompenzaci za zpoždění letu. Buď ji WizzAir uznává a v tom případě se bavme o částce 400 EUR, nebo ji neuznává z důvodu vyšší moci. Cokoliv mezi je podezřelé, ne?
Proč jsi se v mezičase nezkusil třeba obrátit na některou z těch agentur, prostě abys věděl. Podle mě to je otázka deseti minut, než vyplníš formulář na webu agentury, případně naformuluješ mail, který pak rozešleš. Často slibují posouzení nároku do 48 hodin...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 08 led 2017 22:33 
Offline
VIP

Registrován: 07 bře 2011 08:39
Příspěvky: 613
Bydliště: mimo
No, že bych zrovna nepoužíval hlavu, to bych zrovna neřekl. Že se tu vyskytují nepodložené informace, o tom žádná. Jsem v situaci, kdy jsem přesvědčený, že mám na kompenzaci nárok. Zpoždění bylo v první řadě kvůli tomu, že překopali lety, kdyby to poskládali jinak, a stroje na to měli, zpoždění by se nekonalo. Nicméně mi nabízejí proplacení nákladů spojených se zpožděním letu. Samozřejmě přemýšlím o tom, proč to dělají a jestli to myslí vážně...Mám dvě možnosti: říct si zatím o nemalou částku za bus a následně se pokusit o 400€ nebo trvat od začátku na 400€, s tím, že se to 100% povleče. Místo spekulací bych uvítal reakci někoho, kdo má podobnou zkušenost nebo kdo zná legislativu natolik, že jeho rada bude opodstatněná a myslím si, že takoví lidé tu jsou...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 11:16 
Offline
VIP

Registrován: 10 pro 2009 07:50
Příspěvky: 2199
takze prisla odpoved Wizzairu na ziadost o kompenzaciu (SKP-BTS 11/12/2016, meskanie 6 hodin, technicke priciny, lietadlo najprv letelo z EIN do BUD a az potom do SKP)

Thank you for Contacting Wizz Air Customer Relations Department. We would like to express our sincere apologies about our belated answer and we hope that this did not have a negative impact on your experience with us.

We are very sorry to find out about this unfortunate situation, after thoroughly investigating your case we confirmed that the delay of flight W6-7761 SKP-BTS was 6.10h, based on arrival time, that was caused by unforeseen circumstances affiliated with an air traffic management decision (e.g. late inbound craft arrival, as registered in your case).

We understand the inconvenience however as under the Montreal Convention and in the EU regulations, (Article 5), our obligations are limited in cases of an event which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. We are delighted to inform you that we can reimburse a reasonable amount for refreshments purchased at the airport, given that you provide us with receipts if refreshment vouchers were not provided at the airport.

Furthermore we are pleased to inform you that we can process a full refund or 120% refund to a Wizz Account as Wizz Credits. I would personally definitely recommend the transfer to Wizz Account as travel credits, since the funds are available immediately after the transaction compared to the other payments

For future flights we highly recommend taking advantage of our great feature On-time arrival guarantee, which promises 100 EUR compensation as Wizz Credits for flight delays over an hour, regardless of the reason for the delay.

If you have any further question we will be delighted to answer them.

Wizz Air wishes you many more pleasant miles onboard of our aircrafts and a happy new year.

Kind regards,


Ako by ste asi formulovali odpoved na toto ich vysvetlenie? Kedze nam bolo na letisku povedane ze kvoli technickym problemom (pisomne to ale nemame) a ostatne Wizz lety operovali skoro so ziadnym zdrzanim. Diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 11:21 
Offline
VIP

Registrován: 17 dub 2011 00:09
Příspěvky: 796
Bydliště: LZTN/BRQ
an air traffic management decision nie je vis mayor, takze im posli cislo uctu a link na wiki ohladom EC261 :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 11:34 
Offline
VIP

Registrován: 10 pro 2009 07:50
Příspěvky: 2199
no pozeram na europe.eu...
Extraordinary circumstances - Delay
Extraordinary circumstances can lead to more than one cancellation or delay at the final destination. Examples of events defined as extraordinary circumstances are air traffic management decisions, political instability, adverse weather conditions and security risks.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 13:12 
Offline
Tazatel

Registrován: 12 led 2015 16:00
Příspěvky: 24
Pod výluku traffic management decisions spadá i late inbound craft arrival ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 13:41 
Offline
Tazatel

Registrován: 12 led 2015 16:00
Příspěvky: 24
Nemáte někdo radu, jak ze Smartwing vyrazit slíbenou finanční kompenzaci za souhlas s přeskměrováním letu ? Telefon nemají, na maily nereagují...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 14:11 
Offline
Diskutér

Registrován: 15 pro 2010 15:17
Příspěvky: 304
beardie píše:
an air traffic management decision nie je vis mayor, takze im posli cislo uctu a link na wiki ohladom EC261 :)

tonic píše:
no pozeram na europe.eu...
Extraordinary circumstances - Delay
Extraordinary circumstances can lead to more than one cancellation or delay at the final destination. Examples of events defined as extraordinary circumstances are air traffic management decisions, political instability, adverse weather conditions and security risks.

Pánové, pokud se neodkazujete přímo na EC 261/2004, bylo by možné uvádět, pokud možno co nejpřesnější, zdroje? Díky. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 14:15 
Offline
VIP

Registrován: 10 pro 2009 07:50
Příspěvky: 2199
ja som nasiel tuto "vyklikavacku"
http://europa.eu/youreurope/citizens/tr ... dex_en.htm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 14:21 
Offline
VIP

Registrován: 15 lis 2013 12:56
Příspěvky: 2145
Yan píše:
Nemáte někdo radu, jak ze Smartwing vyrazit slíbenou finanční kompenzaci za souhlas s přeskměrováním letu ? Telefon nemají, na maily nereagují...


No a to svěříš svůj život firmě, co nemá ani telefon? :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 14:42 
Offline
VIP

Registrován: 10 pro 2009 07:50
Příspěvky: 2199
Yan píše:
Nemáte někdo radu, jak ze Smartwing vyrazit slíbenou finanční kompenzaci za souhlas s přeskměrováním letu ? Telefon nemají, na maily nereagují...


+420 220 11 6686 podla ich stranok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 09 led 2017 19:43 
Offline
VIP

Registrován: 10 pro 2009 07:50
Příspěvky: 2199
zrazu zacali celkom rychlo odpisovat:
We completely understand your concerns, however there is a direct correlation between the late inbound aircraft and your safety. Since a major oil leak, which is considered an unexpected safety shortcoming, has been discovered on the aircraft which was to operate your flight, our management decided to use another aircraft for the flight from Skopje to Bratislava, since the safety of our customers is our top priority and we will do everything possible, to avoid complications. According to the European regulation 261/2004 such technical issues are considered extraordinary circumstances and the air carrier’ s liability for compensations is limited.
(14) As under the Montreal Convention, obligations on operating air carriers should be limited or excluded in cases where an event has been caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. Such circumstances may, in particular, occur in cases of political instability, meteorological conditions incompatible with the operation of the flight concerned, security risks, unexpected flight safety shortcomings and strikes that affect the operation of an operating air carrier.
If you have any further questions we would be delighted to answer them.
Kind regards,


Predpokladam, ze s kludom im mozem napisat ze technical issues nie su ziadne vis majeur typu zbombardovana pristavacia draha..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 982 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy