Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com
http://www.akcniletenky.com/diskuze/

Kompenzace za zrušený či zpožděný let
http://www.akcniletenky.com/diskuze/viewtopic.php?f=36&t=1696
Stránka 85 z 86

Autor:  baraba [ 03 pro 2019 12:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

ziletka píše:
budu asi dál tlačit na FIO prostřednictvím chargebacku. KIWI se hájí tím, že jsou pouze zprostředkovatel obchodu.


z vlastní zkušenosti, také mi bylo zamítnuto ( můj dojem, že je to jejich taktika, jak ušetřit), ale po odvolání (viz jejich poučení) se věcí začali zabývat a na eDreams ( což dle referencí není jednoduché jednání) získáno, co nebylo dodáno a plně nahrazeno

Autor:  masterview [ 03 pro 2019 23:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Ryanair, AQJ - CGN, zpoždění na odletu zatím cca 6 hodin (plán 18.10, aktual předpolad 00.10). Ostatní lety z Aqaby lítají normálně. Mám si nechat něco potvrdit od letiště?

Autor:  Posheidon [ 21 pro 2019 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Posheidon píše:
Jelikoz to budu resit uplne poprve (ano mel jsem doposud stesti), tak bych chtel pozadat o nazor zkusenejsich, jak tedy vidi me sance:
Let Lufthansy z LUX do PRG pres FRA. Diky zpozdeni na odletu z LUX to samozrejme ve FRA frnklo a jelikoz uz ten vecer do PRG nic neletelo, tak klasika taxi-hotel-taxi+novy boarding pass na let rano samozrejme primo od prepravce. Prilet do cilove destinace (tedy PRG) po vice nez 11h oproti puvodni letence. Psal jsem na letiste v LUX i FRA co bylo duvodem zpozdeni a z FRA uz napsali:
"Background for the delay was "aircraft rotation" in LUX as listed in our system."
Vykladam si spravne, ze me sance na 250€ jsou timto velmi vysoke?
Posheidon píše:
tak po 32 dnech se mi z LH konecne nekdo ozval a napsali, ze mi mou zadost o kompenzaci nemohou uznat neb a ted cituji:
"Zpoždění výše zmíněného letu bylo způsobeno řízením letového provozu ze strany letiště při předchozím letu."
Jako chapu, ze letadlo by idealne melo byt furt ve vzduchu, aby se jim co nejdrive zaplatilo. Taky mi je jasne, ze je docela nakladne vypravovat nahradni letadlo i prestoze kdyz vim, ze letadlo, ktere to melo operovat, tak to urcite nestihne. Ale kdyz mi ero nabere sekyru hned rano pri 3tim letu toho dne, tak se preci na to nemuzu vymlouvat na x-tem letu nasledne ne? Resil nekdo obdobny pripad? Diky predem za reakce.
Posheidon píše:
Tak další pokrok v kauze…i napodruhé zamítavé stanovisko LH. Navíc, se snaží mlžit. V prvním odpovědi uvedli:
Zpoždění výše zmíněného letu bylo způsobeno řízením letového provozu ze strany letiště při předchozím letu.
A teď ve druhé:
zpoždění letu LH 397 dne 22. března 2018 bylo z důvodu restrikce pro tento let ze strany letového provozu, jež je i důvodem zmeškání Vašeho návazného letu do Prahy.“
Docela se divím, že ve druhé odpovědi napsali ten blábol, když jsem jim hned k původní žádosti přidal i emaily z letiště Frankfurt i z letiště Lucemburk, kde bylo potvrzeno, že zpoždění bylo způsobeno kvůli pozdnímu příletu letadla na letiště v Lucemburku (a to v důsledku rotace).
Ještě jednou jsem jim odpověděl a dal jim tak poslední šanci. Při této příležitost se Vás zkušenějších v této oblasti chci zeptat na doporučení nějaké vymahačské společnosti s dobrým poměrem úspěšnost vymožení vs. vyděračská provize. Klidně i přes SZ, ať tu není zbytečný product placement ;-) Díky
Kód:
Vážený kliente,

jsme velmi rádi, že se nám podařilo Váš případ úspěšně uzavřít a děkujeme Vám tímto za projevenou důvěru.   
V příloze Vám zasíláme již uhrazenou fakturu za poskytnutí služeb na základě smlouvy ze dne xxxxxxx k případu č. xxxxxxx - vůči Deutsche Lufthansa Aktiengesellschaft. Doklad najdete v příloze. Finanční prostředky Vám budou převedeny na bankovní účet dle smluvních podmínek.

Ještě jednou děkujeme za využití služeb naší společnosti.
Docela pekny vanocni darek.
Strucne resume pripadu:
12.4.2018 jsem to zacal resit s LH.
12.12.2018 predano vymahacum.
26.3.2019 podana zaloba.
19.12.2019 pripad uspesne uzavren.

Edit: doplnuji vymahace na zadost Schwotta.

Autor:  schwott [ 21 pro 2019 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Klidně jmenuj vymahače, to snad není nic proti ničemu.

Kamarád je teď na Martiniku a ve spamu našel mail od Travel2Be, že XL Aerolinky se potýkají s finančními problémy, že status jeho zítřejšího letu PTP-CDG je neznámý, ale že se vehementně snaží danou situaci řešit :lol: :lol: :lol: Rychlým dotazem na Google jsem zjistil, že XL Aerolinky jsou již od 4. října v likvidaci :lol: :lol: . To je parádní přístup OTA, že :roll: ? Naštěstí se dostal na chvíli na net a koupil si novou PTP-PRG.

Jak danou situaci nejlépe řešit? Nejdříve asi přes OTA, když nepošle refundaci, tak reklamaci karetní transakce přes banku, že? Na kompenzaci může rovnou asi zapomenout, co? Stejně jako na refundaci za propadlý let CDG-PRG? Zkusit vymahače?

Autor:  michal5 [ 22 pro 2019 16:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Ještě by bylo zajímavé vědět, jak stará ta zpráva ve spamu je. Jestli se vejde do 14 denního limitu :mrgreen:

Autor:  schwott [ 23 pro 2019 00:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Posheidon píše:
Edit: doplnuji vymahace na zadost Schwotta.
Díky

Autor:  schwott [ 23 pro 2019 00:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

michal5 píše:
Ještě by bylo zajímavé vědět, jak stará ta zpráva ve spamu je. Jestli se vejde do 14 denního limitu :mrgreen:
Zjistím, snad už dneska letí domů.

Autor:  fridgy [ 23 led 2020 08:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

//smazáno//

Autor:  floodland [ 23 led 2020 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

spis Davos. To asi na kompenzaci neprojde.

Autor:  Pareja [ 23 led 2020 13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

floodland píše:
spis Davos. To asi na kompenzaci neprojde.


Myslíš to "ekologické" fórum v Davosu, kvůli kterému bylo v oblasti 1000 mimořádných letů, aby dopravili všechny účastníky, často kvůli desetiminutovému projevu?

Autor:  anavi [ 10 úno 2020 08:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Letíme s AA Frankfurt - Las Vegas a zpět. Lety zpět Las Vegas - Phoenix, Phoenix - Londýn, Londýn - Frankfurt byly změněny o pár minut, ale OK. Let z Frankfurtu do Dallasu nezměněný, ale odlet z Dallasu do Las Vegas posunutý o 3.24 hod, přílet do Las Vegas o 3.28 hod později.
Je to důvod pro zrušení letenky a vrácení peněz?

Autor:  bleekemolen [ 10 úno 2020 12:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

pokud je to <14 dni do odletu, tak myslim, ze jo

Autor:  anavi [ 10 úno 2020 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

Je to 100 dní do odletu. Rušit to nebudu, ale kdyby se objevilo něco v podobném termínu z Prahy, tak to zkusím. Když jsem to koupil, tak za týden byla akce z Prahy jen o 1000.- kč dražší.

Autor:  milosh1 [ 26 úno 2020 13:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

prosím o radu, upřesnění, 2 segmenty, první let z USA linkou Finnair do Evropy , druhý let BA po Evropě, zpoždění na druhém letu 8 hodin, ano, kompenzace je u BA, ale jaká výše, je to na vzdálenost obou segmentú ( jeden e-ticket) nebo je na jeden úsek.
Jo a ještě zkušenot z CSA- dělají mtvého brouka už 5 měsíců, i ústav civ. letectví ,,mlčí,, , termíny prý nemají ..

Autor:  brumbrum [ 26 úno 2020 15:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let

milosh1 píše:
prosím o radu, upřesnění, 2 segmenty, první let z USA linkou Finnair do Evropy , druhý let BA po Evropě, zpoždění na druhém letu 8 hodin, ano, kompenzace je u BA, ale jaká výše, je to na vzdálenost obou segmentú ( jeden e-ticket) nebo je na jeden úsek.
Jo a ještě zkušenot z CSA- dělají mtvého brouka už 5 měsíců, i ústav civ. letectví ,,mlčí,, , termíny prý nemají ..


Na jedný letence se to počítá celý, tj. zřejmě 600

Stránka 85 z 86 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/