Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 07 pro 2019 08:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1262 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 85  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Involuntary Re-Booking & Maximizing Compensation
PříspěvekNapsal: 26 pro 2018 11:22 
Offline
Nováček

Registrován: 02 dub 2017 10:40
Příspěvky: 1
Posílám odkaz na článek s mnoha užitečnými informacemi na téma "Involuntary Re-Booking Procedures During Irregular Operations & Maximizing Compensation"

https://loyaltylobby.com/2018/12/21/fab ... mhide=true


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 26 pro 2018 13:27 
Offline
VIP

Registrován: 16 bře 2016 12:25
Příspěvky: 542
Já tedy nevím, ale myslím, že někteří z místních cestovatelů by mohli Sebastiana proškolit, jak proměnit vodu ve víno ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 26 pro 2018 15:23 
Offline
VIP

Registrován: 03 říj 2010 20:51
Příspěvky: 2348
Pareja píše:
Já tedy nevím, ale myslím, že někteří z místních cestovatelů by mohli Sebastiana proškolit, jak proměnit vodu ve víno ;)
A co by mohli dostat navíc než Sebastian? Dostal 600 EUR kompenzaci, 150 USD pojištění, míle navíc a lepší kvalitu v byznysu? Rád se nechám proškolit, myslíš ještě třeba hotel v Bangkoku?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 02 led 2019 16:52 
Offline
VIP

Registrován: 30 čer 2011 18:06
Příspěvky: 722
PRG-CDG (Terminal D) / ORY (Terminal West)-FDF 1.1.19, z nejakeho prasteneho duvodu Air France poskytnuty Le Bus Direct nezajizdel na Terminal D na CDG. Bylo nutno vzit taxi za cca 80EUR, aby se vse stihlo. Informace na tranzitni prepazce na CDG zadne neposkytnuty, ani po nekolika dotazech v prubehu 1,5 hodiny cekani, az zpetne na webu Le Bus Direct bylo zmineno, ze autobusy jiste pojedou jen z Terminal E/F.
Melo by Air France proplatit taxika?

Na webu toto, jedna se o Line 3.
Citace:
ATTENTION
Exceptionally on Monday, December 31th, 2018, New Year holidays: - Line 1: From around 6pm, the service will be provided to the Montparnasse station (terminus). The Trocadéro and Etoile/Champs-Elysées stops will therefore no longer be served. - Line 2: Suspension of the line from about 6pm. Transfer to line 4 at the Montparnasse station stop (14 rue du commandant Mouchotte). However, your line 2 tickets remain valid on line 4 for your travel. These restrictions may be modified by decision of the Paris Police Headquarters, depending on traffic conditions. We recommend that you consult the "Network status" section for real-time traffic information.
DRIVERS SOCIAL MOVEMENT- LIMITED SERVICE TO SOME BUS STOPS
- Line 1: Normal service from Orly Sud, Orly Ouest, Gare Montparnasse and Etoile / Champs-Elysées. Limited service to the Trocadero stop,passengers are recommended to use other stops.
- Line 2: Normal service from Roissy CDG Terminal 1, Terminal 2 E / F and Etoile / Champs-Elysées. Service for Porte Maillot, Eiffel Tower and Roissy CDG Terminal 2 stops A / C / D is limited, passengers are recommended to use other stops.
- Line 3: Normal service from Orly Sud, Orly West, Roissy CDG Terminal 1 and Terminal 2 E / F. Service for Roissy CDG Terminal 2 service A / C / D is limited ,passengers are recommended to use other stops.
- Line 4: Normal service from Roissy CDG Terminal 1, Terminal 2 E / F and Gare Montparnasse.
Shuttle service for Gare de Lyon and Roissy CDG Terminal 2 A / C / D is limited ,passengers are recommended to use other stops.
We apologize for the inconvenience


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 02 led 2019 19:21 
Offline
Diskutér

Registrován: 24 zář 2013 22:42
Příspěvky: 198
dmitrijsadlo píše:
PRG-CDG (Terminal D) / ORY (Terminal West)-FDF 1.1.19, z nejakeho prasteneho duvodu Air France poskytnuty Le Bus Direct nezajizdel na Terminal D na CDG. Bylo nutno vzit taxi za cca 80EUR, aby se vse stihlo. Informace na tranzitni prepazce na CDG zadne neposkytnuty, ani po nekolika dotazech v prubehu 1,5 hodiny cekani, az zpetne na webu Le Bus Direct bylo zmineno, ze autobusy jiste pojedou jen z Terminal E/F.
Melo by Air France proplatit taxika?

Na webu toto, jedna se o Line 3.
Citace:
ATTENTION
Exceptionally on Monday, December 31th, 2018, New Year holidays: - Line 1: From around 6pm, the service will be provided to the Montparnasse station (terminus). The Trocadéro and Etoile/Champs-Elysées stops will therefore no longer be served. - Line 2: Suspension of the line from about 6pm. Transfer to line 4 at the Montparnasse station stop (14 rue du commandant Mouchotte). However, your line 2 tickets remain valid on line 4 for your travel. These restrictions may be modified by decision of the Paris Police Headquarters, depending on traffic conditions. We recommend that you consult the "Network status" section for real-time traffic information.
DRIVERS SOCIAL MOVEMENT- LIMITED SERVICE TO SOME BUS STOPS
- Line 1: Normal service from Orly Sud, Orly Ouest, Gare Montparnasse and Etoile / Champs-Elysées. Limited service to the Trocadero stop,passengers are recommended to use other stops.
- Line 2: Normal service from Roissy CDG Terminal 1, Terminal 2 E / F and Etoile / Champs-Elysées. Service for Porte Maillot, Eiffel Tower and Roissy CDG Terminal 2 stops A / C / D is limited, passengers are recommended to use other stops.
- Line 3: Normal service from Orly Sud, Orly West, Roissy CDG Terminal 1 and Terminal 2 E / F. Service for Roissy CDG Terminal 2 service A / C / D is limited ,passengers are recommended to use other stops.
- Line 4: Normal service from Roissy CDG Terminal 1, Terminal 2 E / F and Gare Montparnasse.
Shuttle service for Gare de Lyon and Roissy CDG Terminal 2 A / C / D is limited ,passengers are recommended to use other stops.
We apologize for the inconvenience


měls to na jedný letence? PRG- FDF?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 02 led 2019 21:51 
Offline
VIP

Registrován: 30 čer 2011 18:06
Příspěvky: 722
Ano, na jedne letence, transit CDG-ORY je na naklady Air France za pomoci Le Bus Direct.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 04 led 2019 12:27 
Offline
Tazatel

Registrován: 01 čer 2010 17:41
Příspěvky: 31
Moje zkušenost s kompenzací - před rokem jsme měli skoro 6 hodin zpožďení při návratu z Dakaru do Vídně s transferem přes Lisabon. Naštěstí oba segmenty byly operované TAP. Podali jsme nárok na kompenzaci na web TAP a nic, žádná reakce. Nenechali jsme se zviklat a po uplynutí lhůty 60 dnů, během které jsme neustále bombardovali web TAP, jsme na fcb pohrozili, že podáme stížnost příslušným portugalským úřadům (řízení let. provozu). Náhle s námi začali komunikovat a po předložení všech dokumentů a vyplnění nekonečného formuláře nás zkoušeli nejdřív uspokojit voucherem v hodnotě vyšší než nárokovanych 600 Eur. Nedali jsme se a trvali na klasické refundaci a vyplatilo se. Během týdne bylo vše na účtě. Chci říct - nenechte se odradit a vytrvejte. Ten pocit za to stojí a penize samozřejmě taky. Vykašlete se na agentury a vyřiďte si to sami. Není to složité, jen to chce čas a trpělivost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 04 led 2019 13:38 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 00:03
Příspěvky: 2421
Njn, nas nenapadlo napsat na FB, jinak veskere nase psani jim zcela ignorovali.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 29 led 2019 08:22 
Offline
Kolemjdoucí

Registrován: 22 led 2019 11:57
Příspěvky: 9
Upřímně jsme s přítelem urgovali zpoždění jen jednou. Poslali nás doprčic po telefonu, na mail neodpověděli.. Na facebooku mi všechny komentáře smazali. Konkrétně to byl Ryanair. Po půl roce jsme se na to vyprdli a další zrušený let jsme hodili společnosti na kompenzaci..Za ty nervy mi to nestálo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 09:30 
Offline
VIP

Registrován: 15 lis 2013 12:56
Příspěvky: 3679
JanaNov píše:
Upřímně jsme s přítelem urgovali zpoždění jen jednou. Poslali nás doprčic po telefonu, na mail neodpověděli.. Na facebooku mi všechny komentáře smazali. Konkrétně to byl Ryanair. Po půl roce jsme se na to vyprdli a další zrušený let jsme hodili společnosti na kompenzaci..Za ty nervy mi to nestálo.

Upřímně jste prostě líní. Ale vo tom ten business je, na takovejch se nejlíp vydělává ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 09:54 
Offline
Diskutér

Registrován: 26 dub 2012 16:28
Příspěvky: 294
Bydliště: na vesnici
brumbrum píše:
JanaNov píše:
Upřímně jsme s přítelem urgovali zpoždění jen jednou. Poslali nás doprčic po telefonu, na mail neodpověděli.. Na facebooku mi všechny komentáře smazali. Konkrétně to byl Ryanair. Po půl roce jsme se na to vyprdli a další zrušený let jsme hodili společnosti na kompenzaci..Za ty nervy mi to nestálo.

Upřímně jste prostě líní. Ale vo tom ten business je, na takovejch se nejlíp vydělává ;-)


Ono to ne vždycky je tak easy. Realita je, že aerolinky to maj na háku a často se a tebou vůbec nebaví. Moje zkušenost například se Swiss, kdy jsem to dal taky vymahačům - trvalo to 3 roky a došlo to až do stádia exekuce! Navíc osobně nejdu po každý kompenzaci, na kterou mám podle té hloupé EU směrnice nárok. Pokud se aerolinka v dané situaci zachová slušně a nekašle na mě, tak upřímně porucha na letadle se může stát, i když ho budou servisovat sebelíp. A chtít v takovém okamžiku ještě nějakou kompenzaci, pokud se fakt na letišti personál snažil a dali mi třeba nějaký voucher na jídlo v adekvátní hodnotě nebo ubytování, mi nepřijde úplně fér. Jiná pohádka jsou například overbookingy ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 10:00 
Offline
VIP

Registrován: 15 lis 2013 12:56
Příspěvky: 3679
yks82 píše:
brumbrum píše:
JanaNov píše:
Upřímně jsme s přítelem urgovali zpoždění jen jednou. Poslali nás doprčic po telefonu, na mail neodpověděli.. Na facebooku mi všechny komentáře smazali. Konkrétně to byl Ryanair. Po půl roce jsme se na to vyprdli a další zrušený let jsme hodili společnosti na kompenzaci..Za ty nervy mi to nestálo.

Upřímně jste prostě líní. Ale vo tom ten business je, na takovejch se nejlíp vydělává ;-)


Ono to ne vždycky je tak easy. Realita je, že aerolinky to maj na háku a často se a tebou vůbec nebaví. Moje zkušenost například se Swiss, kdy jsem to dal taky vymahačům - trvalo to 3 roky a došlo to až do stádia exekuce! Navíc osobně nejdu po každý kompenzaci, na kterou mám podle té hloupé EU směrnice nárok. Pokud se aerolinka v dané situaci zachová slušně a nekašle na mě, tak upřímně porucha na letadle se může stát, i když ho budou servisovat sebelíp. A chtít v takovém okamžiku ještě nějakou kompenzaci, pokud se fakt na letišti personál snažil a dali mi třeba nějaký voucher na jídlo v adekvátní hodnotě nebo ubytování, mi nepřijde úplně fér. Jiná pohádka jsou například overbookingy ...


Já to beru tak, že oni dělaj, co můžou, aby z nás vytáhli co nejvíc, takže si taky vyberu, co jde. Ale chápu, že většina lidí má pár peněz na háku, bo si v ušetřeným čase vydělaj víc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 10:03 
Offline
Návštěvník

Registrován: 18 kvě 2017 14:08
Příspěvky: 63
Nevíte, jaký má letecká společnost limit pro vyřízení žádosti o kompenzaci za zrušený let? Četl jsem Nařízení (261/2004), ale nikde jsem tam lhůtu nenašel.
Posílal jsem to do ČSA nejdříve doporučeně poštou před 2 měsíci. Následně pak před skoro měsícem přes jejich webový formulář. A stále žádná odpověď.

Zároveň si nejsem uplně jist výší kompenzace. Nový let, který nám dali, letěl o 1:35h dříve a dorazil o 0:50h později. Dali nám to vědět den předem a byl to let přes 3500km.
Tak si nejsem jist, zda odškodné je €600 nebo €300. Do destinace jsme sice dorazili méně než o 4h pozdě, ale zase jsme museli vyrazit dříve. Tak nevím, zda se to krátí na 50% nebo ne.
ČSA mě dost naštvali, dát vědět jen den předem. Místo posledních příprav na 50 denní cestu jsem strávil půl dne hledáním a vyřizováním nových letenek (ten nový let jsem si ještě musel sám najít a vyjednat, nijak zvlášť se nesnažili...).

Taky je zvláštní, že nás ČSA nepoučili o našich právech a nenabídli odškodnění. Dle Nařízení je poučit nás jejich povinnost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 10:10 
Offline
VIP

Registrován: 15 lis 2013 12:56
Příspěvky: 3679
Bych řek že když jste nedorazili o stanovený hodiny pozdějc, tak žádná kompenzace...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený či zpožděný let
PříspěvekNapsal: 30 led 2019 10:16 
Offline
VIP

Registrován: 10 pro 2009 07:50
Příspěvky: 3066
Bydliště: Trnava
ja mam podobny "problem" s UIA - dali vediet dva dni dopredu, ze let odlieta skor o niekolko hodin. Takze tam by mal byt tiez narok na kompenzaciu predpokladam. Len teraz ako to z nich "vytlct", kedze sa jedna o vnutrostatny let a na emaily nereaguju.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1262 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 85  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy