Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 27 lis 2022 07:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1363 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 09:33 
Offline
Diskutér

Registrován: 17 pro 2009 17:23
Příspěvky: 419
Bydliště: HK
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 261/2004

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 261:CS:PDF

článek 5, odstavec 4
Citace:
Důkazní břemeno týkající se otázek, zda a kdy byl
cestující informován o zrušení letu, spočívá na provozujícím
leteckém dopravci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 09:42 
Offline
Nováček

Registrován: 09 říj 2012 08:59
Příspěvky: 3
cze píše:
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 261/2004

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 261:CS:PDF

článek 5, odstavec 4
Citace:
Důkazní břemeno týkající se otázek, zda a kdy byl
cestující informován o zrušení letu, spočívá na provozujícím
leteckém dopravci.


Problém je v tom, že tvrdím opak.
A pokud mi ukáže výpis ze systému, že email byl odeslán, tak s tím moc neudělám. Navíc bych nevěděl, jak s jeho argumentem, že to není jeho problém, ale problém zprostředkovatele služby, naložit.

Taky mě zajímá (v případě, že nebudeme řešit, či email došel nebo ne) jestli je v pořádku, že nás nechali 5 dnl čekat v Kyjevě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 09:57 
Offline
VIP

Registrován: 10 bře 2011 15:13
Příspěvky: 992
martinx píše:
cze píše:
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 261/2004

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 261:CS:PDF

článek 5, odstavec 4
Citace:
Důkazní břemeno týkající se otázek, zda a kdy byl
cestující informován o zrušení letu, spočívá na provozujícím
leteckém dopravci.


Problém je v tom, že tvrdím opak.
A pokud mi ukáže výpis ze systému, že email byl odeslán, tak s tím moc neudělám. Navíc bych nevěděl, jak s jeho argumentem, že to není jeho problém, ale problém zprostředkovatele služby, naložit.

Taky mě zajímá (v případě, že nebudeme řešit, či email došel nebo ne) jestli je v pořádku, že nás nechali 5 dnl čekat v Kyjevě.


Každopádně si myslím, že změnu letenky musíš schválit. Pokud si ji neschválil, dopravce neměl důkaz o tom, že bys o změně věděl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 12:54 
Offline
Diskutér

Registrován: 16 črc 2012 18:50
Příspěvky: 110
Normalka, domahat se plne kompenzace. Poslat na dorucenku dopis prepravci, dat lhutu 30 dnu na vyreseni. K datu doruceni pricist 30 dnu a pokud do tech 30 dnu (+ 10 jako primerena lhuta na doruceni zpet) neprijde odpoved nebo dorazi zamitnuti, kopie vseho poslat na UCL s zadosti o asistenci pri vymahani pozadavku. Vse resit pisemne, zadne cesty na zastoupeni a volani, protoze to nikdy nepomuze a stoji to pouze cas a penize.
Vubec se neohlizet na nejaky "udajny" odeslany email. Proste do claimu napsat, ze zadny nedorazil, zbytek je problem prepravce. Email neni garantovana sluzba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 13:04 
Offline
VIP

Registrován: 22 lis 2010 22:18
Příspěvky: 877
Presne jak pisou kluci vyse - meli by ti zavolat a telefonicky overit, ze se zmenou souhlasis, pripadne v onom emailu mit odkaz, ve kterem bys zmenu schvalil. Ani jedno podle vseho neprobehlo, takze jsi v pravu.

Ted z nich jen vytriskat penize.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 09 říj 2012 13:08 
Offline
VIP

Registrován: 02 lis 2010 20:57
Příspěvky: 1425
Vzhledem k tomu, ze jde o Aerosvit, tak drzim palce, obrn se trpelivosti, ale urcite to udelej.

Osobni zkusenost nemam, ale co jsem vycetl ze zkusenosti ostatnich, tak s nima bych fakt neletel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 11:38 
Offline
Diskutér

Registrován: 28 črc 2010 14:07
Příspěvky: 480
Bydliště: Kolín
http://ekonomika.idnes.cz/nahrada-za-zp ... ntent=main


EU sjednotila pravidla pro kompenzaci za zpožděné lety.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 14:48 
Offline
Tazatel

Registrován: 06 srp 2010 12:24
Příspěvky: 24
Ví někdo zasvěcenější do problému, jaké doklady o zpoždění má člověk sehnat ? viz článek:

"Pokud se tedy cestující s podobným problémem setkali a mají k dispozici doklady, které jejich nárok potvrzují, mohou se o své nároky zpětně přihlásit,"

Jedná se mi nejen o to, že jsem v uplynulém roce měl zpoždění víc než 3 hodiny a žádost by se dala podat a taky o to, abych v případě, že se mi to stane znova věděl, co si sehnat.
Já sám za sebe vim, že měl být přílet 23:50 a byl 3:30 (technická závada údajně), jak to ale dokázat oficiálně ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 14:58 
Offline
VIP

Registrován: 12 pro 2009 09:19
Příspěvky: 1692
zkus si vyplnit formulář na https://www.click2claim.eu/, tam dle letu se načte i zpoždění


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 23 říj 2012 19:17 
Offline
Tazatel

Registrován: 06 srp 2010 12:24
Příspěvky: 24
Diky, overen narok a podano tak uvidime.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 20 lis 2012 20:09 
Offline
Tazatel

Registrován: 21 led 2011 03:05
Příspěvky: 34
Bydliště: PRG, LKOL
Odpověď Easyjetu na požadavek kompenzace zpožděného letu:
I was sorry to learn that your flight was delayed and I apologise for any inconvenience caused.

Regulation EC261/2004 states that compensation is payable for long delays which, had the airline have taken reasonable measures may have been avoided. Such delays are classed as non-extraordinary circumstances whereas an extraordinary circumstance means that the delay was unavoidable and such incidents do not warrant compensation.

After having checked our records I can see that your flight was delayed as a result of a hydraulic leak and then the subsequent aircraft was delayed due to a smell of smoke in the cabin.

This reason constitutes an extraordinary delay and as such I will have to decline your request for compensation on this occasion. I do hope that you will not be deterred from travelling with us again in future.

Yours sincerely

I snaha se cení :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 20 lis 2012 20:16 
Offline
Moderátor

Registrován: 16 pro 2009 14:00
Příspěvky: 4739
Bydliště: Praha
Nezdá se mi, že je v tomto případě důvod něco oceňovat. Technická závada letadla není extraordinary circumstance, tady se mi to jeví jako čistě účelový výklad něčeho, co je přímo v rukou aerolinky, které se nechce platit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 20 lis 2012 20:57 
Offline
Kolemjdoucí

Registrován: 16 bře 2012 11:30
Příspěvky: 7
klasicka vyhovorka. tu je dokonca rozsudok, ktory hovori, ze v takom pripade, by platit zrejme mali.

Kód:
3.      Article 5(3) of Regulation No 261/2004 must be interpreted as meaning that a technical problem in an aircraft which leads to the cancellation or delay of a flight is not covered by the concept of ‘extraordinary circumstances’ within the meaning of that provision, unless that problem stems from events which, by their nature or origin, are not inherent in the normal exercise of the activity of the air carrier concerned and are beyond its actual control.

Link to complete judgement : http://curia.europa.eu/jcms/jcms/Jo1_6308/ choose language EN and case  C-402/07


zdroj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompenzace za zrušený let
PříspěvekNapsal: 21 lis 2012 09:41 
Offline
Tazatel

Registrován: 21 led 2011 03:05
Příspěvky: 34
Bydliště: PRG, LKOL
jojo, vím o tom, že to jenom zkouší. Poslal jsem jim mail se žádostí o přehodnocení stanoviska :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Kompenzace za 7 hodinové zpoždění?
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012 15:07 
Offline
Návštěvník

Registrován: 04 led 2010 19:00
Příspěvky: 58
Ahoj chci se zeptat zkušenejších.
Letěli jsme teď s AirBerlin z Varadero a konečný přílet byl o 7 hodin později na plánovaný.
Z Varadera jsme odletěli o 2 hodiny později a tím pádem nestihli navazující let, dali nám náhradni asi o 2 hodiny později, ale kvůli sněžení v Dusseldforfu a zpozdění všech ostatních letů jsme do finální destinace doletěli o výše zmíněných 7 hodin později.

Máme nárok na nějakou kompenzaci? Vyplatí se psát na customer service?

Díky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1363 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy