Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 23 říj 2019 04:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1006 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 19 črc 2019 21:51 
Offline
Návštěvník

Registrován: 04 dub 2011 15:50
Příspěvky: 81
Sau píše:
Pokud funguje tak moze 1x rocne. Celkem max. 3 obdobne nabidky rocne.


o, díky, to jsem našel v podmínkách Bookingu, že můžu konkrétní nabídku použít jednou ročně. Šlo mi ale o to, jestli je nadále využitelný ten odkaz na 25 GBP, když přes něj bookoval Delta_20, jak je zmíněno výše.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 20 črc 2019 04:32 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 00:03
Příspěvky: 2374
No sak jak pisu, pokud je jeste funkcni tak ano, moze ho pouzit libovolny pocet lidi. Kazdy ale jen jednou za rok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 08:42 
Offline
Moderátor

Registrován: 16 pro 2009 14:00
Příspěvky: 4225
Bydliště: Praha
Referraly pište prosím zásadně do adekvátního vlákna Referral Code při dodržení podmínek (30+ příspěvků/5 let,...), tady budou mazány. Akční cashbacky, krátkodobé akce a jiné případné výhodné možnosti booking.com naopak budou určitě vítány. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 16:40 
Offline
Diskutér

Registrován: 03 dub 2012 07:30
Příspěvky: 297
Len hlásim úspešné uplatnenie referalu 25 GBP / 50 GBP.
Ubytovanie v cene 70 eur rezervované 30. 6.
Pobyt bol 8. 7.
Email o spracovaní odmeny doručený 1. 8.
25 GBP pripísaných na kartu 5. 8.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 17:14 
Offline
Diskutér

Registrován: 19 led 2014 10:18
Příspěvky: 138
Já se divím, ale měl jsem 5 refferalů, z toho (omylem) 1 použitý dvakrát, bydleno 6.-11.7., připsány všechny cca 20.7.-26.7. Myslím tím ty 25/50 GBP, 25/50 AUD apod. Většina jen těsně nad limitem, takže ubytko za skoro 50% je fajn:-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 07:49 
Offline
Kolemjdoucí

Registrován: 19 led 2012 00:09
Příspěvky: 9
zdravim, daji se nekde sehnat darkove poukazy? fakt to nikde nemuzu najit. diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 14:18 
Offline
Návštěvník

Registrován: 04 dub 2011 15:50
Příspěvky: 81
Také potvrzuji, že refferal 25/50 USD stále funguje. Probydleno 10.8., dnes připsáno na kartu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 zář 2019 10:10 
Offline
Návštěvník

Registrován: 28 bře 2014 11:31
Příspěvky: 61
Má někdo zkušenosti s tím letištním transferem, co teď booking nabízí "zdarma" u nějakých hotelů? Nabízí to jako transfer z letiště do hotelu, přemýšlím, zdali by to šlo i naopak - z hotelu na letiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 zář 2019 15:09 
Offline
Návštěvník

Registrován: 06 čer 2015 09:57
Příspěvky: 63
Pochybuji ohledně transferu z hotelu na letiště, to se nenabízí. Navíc cesta z hotelu na letiště je jednodušší než z letiště do hotelu (Uber, Grab apod.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 zář 2019 16:13 
Offline
Diskutér

Registrován: 23 črc 2017 18:21
Příspěvky: 225
V Jakartě to hotel skutečně nabízel. Na letiště i z něj. Byly to však jen 3 pevný časy na celej den.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 05 zář 2019 19:44 
Offline
VIP

Registrován: 12 dub 2017 15:56
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha
Občas to nabízí. Ty lepší u letiště mají vlastní shuttle busy s pevnými časy. Některé menší mají vlastního řidiče. Ten ale bývá dražší než Uber ve špičce (tu možnost jsem s díky odmítl v Jaipuru).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 01 říj 2019 22:41 
Offline
VIP

Registrován: 12 dub 2017 15:56
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha
Booking nám začal fušovat do letištních transferů. Nyní u řady ubytování v podporovaných lokalitách nabízí free airport transfer (v zeleném popisu u pokojů). Nezdá se, že by byl množstevně omezen. Vyzkoušeno v Portu na konec října.

Nefunguje s odkazy z referralů nebo z wizzu. Pro zobrazení slevy člověk musí být přihlášen. Koukám na to z účtu s Genius úrovně 2 a netuším, zda je to i u účtu bez Geniusu.

Třeba se někomu bude hodit.


Přílohy:
71639455_728693160891722_3015722389376860160_n.png
71639455_728693160891722_3015722389376860160_n.png [ 16.56 KiB | Zobrazeno 475 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 17 říj 2019 07:11 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 09:32
Příspěvky: 1011
Zdravím, řeším aktuálně takovou nepříjemnost s Bookingem. Zcela náhodou jsem zjistil, že mi přibližně před rokem bylo právě zmíněným subjektem staženo z karty cca 112EUR. Nemá to žádnou vazbu na nějakou rezervaci ubytování ani případné storno. Kontaktoval jsem banku, která kartu vydala, ta mne nechala pár dní čekat, aby mi následně napsali, že reklamovat neoprávněnou transakci mohu dle smluvních podmínek do 30-ti dnů od provedení s tím, že mi doporučují se obrátit přímo na Booking. To jsem udělal s tím, že mi pár dní trvalo, než se se dostal ze začarovaného kruhu. Pokud něco chcete reklamovat musíte znát číslo rezervace. Těžko napsat číslo rezervace, když jste žádnou neudělali, že? Nakonec se mne ujal nějaký člověk z call centra někde ve Francii, kterému jsem poslal různé podklady týkající se neoprávněné transakce s tím, že on to poslal někam do vyšších pater a já jsem nyní zase v čekacím módu. Zkoušel jsem řešit s bankou to, že je platební karta pojištěná proti zneužití, ale na to už je také údajně pozdě a pojištění lze řešit pouze v případě, že v podstatě obratem nahlásíte kartu jako odcizenou či zneužitou. Standardně mi chodí při operacích platební kartou zpráva na mobil, což se v tomto případě nestalo, takže jsem o tom prostě nevěděl. Není to žádná závratná částka, takže to nebylo na první pohled vidět ani na zůstatku. Máte někdo podobnou zkušenost a případně jak to dopadlo? Má smysl to řešit s PČR podáním trestního oznámení na neznámého pachatele? Díky za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 17 říj 2019 07:48 
Offline
Diskutér

Registrován: 23 črc 2017 18:21
Příspěvky: 225
Reklamoval jsem asi před 2 týdny stažení 40€ autopůjčovnou za pokutu, kterou slíbili poslat poštou. Stalo se to už před rokem. Vyplnili jsme na pobočce formulář a teď čekám a předpokládám, že to je běh na dlouhou trať.

Ale nic o 30 denní lhůtě mi neřekli a sepsali to. Laicky se mi to ani úplně nechce věřit, protože jako první krok se musíš ty aktivně snažit nápravy a teprve pak má zakročit banka. Aspoň tak mi to paní říkala, takže jsem jí řekl, že jsem jim několikrát volal :)

Chtěj to po nich vidět ve VOP nebo si to sám najdi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 17 říj 2019 08:23 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 09:32
Příspěvky: 1011
Ridder píše:
Chtěj to po nich vidět ve VOP nebo si to sám najdi.


Obchodní podmínky pro vydávání a používání debetních karet stanoví povinnost držitele platební karty oznámit Bance nesrovnalosti na Účtu do 30 dnů od zobrazení transakce ve Vašem internetovém bankovnictví, tj. ve lhůtě bez zbytečného odkladu dle zákona o platebním styku (viz ustanovení čl. V.14 Obchodních podmínek pro vydávání a používání debetních karet).

V.14 Banka informuje Majitele účtu o provedených Platebních transakcích, k nimž byl dán Platební příkaz prostřednictvím Karty, ve formě výpisů z Účtu v souladu se smlouvou, na základě níž Banka Účet vede. Informace o transakcích provedených Kartou, které Majitel účtu prostřednictvím výpisu z Účtu obdrží, je povinen neprodleně zkontrolovat a případné nesrovnalosti Bance oznámit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 13 měsíců od okamžiku, kdy došlo k zúčtování transakce na Účtu. Pokud Majitel účtu neprovede oznámení o neautorizovaných, nesprávně provedených transakcích či jiných zjištěných nesprávnostech týkajících se transakcí provedených Kartou bez zbytečného odkladu poté, co obdržel výpis z Účtu, považují se údaje týkající se transakcí provedených Kartou ve výpisu z Účtu za schválené; lhůtou bez zbytečného odkladu se pro účely tohoto ustanovení rozumí do 30 dnů od doručení výpisu z Účtu, v němž se Majitelem účtu oznamované nesrovnalosti objeví, Majiteli účtu. Pokud jsou informace o transakci provedené Kartou Majiteli účtu zpřístupňovány či poskytovány jiným způsobem než výpisem z Účtu (zejména prostřednictvím některé ze Služeb přímého bankovnictví), počíná lhůta dle předchozí věty běžet od okamžiku zpřístupnění či poskytnutí informace o transakci provedené Kartou Majiteli účtu tímto jiným způsobem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1006 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy