Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com

Právě je 23 srp 2019 07:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 996 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 67  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 10:31 
Offline
Diskutér

Registrován: 08 led 2010 16:16
Příspěvky: 113
Zdravím, můžu mít dotaz k rezervaci hotelu přes booking.com - rezervoval jsem tam včera poprvé hotel a v potrvzení mi přišlo: "Žádná záloha nebude účtován/a." a ještě "Teď jste svou rezervaci potvrdil/a a zaručil/a kreditní kartou.
Veškeré platby je třeba provést během pobytu v hotelu, pokud není uvedeno jinak ve všeobecných podmínkách hotelu nebo pokoje.
Upozorňujeme vás, že ještě před příjezdem do hotelu může být provedena předběžná autorizace vaší kreditní karty. "

Co to pro mě znamená?
To budu platit až na místě přímo hotelu a nebo po odhlášení z hotelu se mi to strhne z účtu?

A ještě jedna věc, když v potvrzovacím emailu přišlo, že "Tento hotel akceptuje následující způsoby placení: JCB, Maestro, CartaSi" a já mám Mastercard - je to problém?

Díky moc

Petr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 11:07 
Offline
VIP

Registrován: 07 pro 2009 22:51
Příspěvky: 1136
Měl by jsi platit na místě, tou kartou se jen zaručuješ pro případ, kdyby jsi nepřijel nebo byla škoda atd...
a jestli se dá platit Maestro, tak by mělo i Mastercard, nebo se mýlim?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 12:20 
Offline
VIP

Registrován: 14 pro 2009 13:34
Příspěvky: 1336
Bydliště: avathar101@gmail.com
Maestro je jiná firma než Mastercard (maestro se v terminálech může tvářit jako mastercard, ale naopak to nejde). Podle toho, co hotel akceptuje, se vyhýbají karetním asociacím, které si berou procentuelní podíl za platbu místo nákladového (třeba německé maestro má za platbu zhruba 10 korun, ať je jakkoliv vysoká). Asi bude muset zaplatit hotově na místě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 13:35 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 00:03
Příspěvky: 2274
Maestro JE ta samá firma co Mastercard. Maestro je ekvivalent u Mastercardu toho co má Visa pomenované jako Visa Electron. Je to elektronická platební karta. Já bych řekl že tam kde s ní ide zaplatit, zaplatíš aj s Mastercardem (bez záruky), protože ten má na zadní straně pro použití v elektronických terminálech taky magnetický průžek jak Maestro, .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 14:40 
Offline
VIP

Registrován: 12 pro 2009 09:19
Příspěvky: 1682
Pravda je jako vždy někdo uprostřed - Maestro sice spadá pod Mastercard, ale rozhodně neplatí, že kde lze platit Maestrem, tak lze i Mastercardem - např. některé rakouské či německé potravinové řetězce berou pouze Maestro či Visa Electron - VISA ani Mastercard nelze...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 14:49 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 00:03
Příspěvky: 2274
To by mělo byt ale opravdu akorát v těch německých a rakůských obchodoch. Nikde jinde sem sa s tím snad nesetkal, ani neslyšel že by to tak taky bylo. Nicméně možné je šecko..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 16:35 
Offline
Kolemjdoucí

Registrován: 27 led 2011 07:49
Příspěvky: 16
petr87 píše:
Co to pro mě znamená?
To budu platit až na místě přímo hotelu a nebo po odhlášení z hotelu se mi to strhne z účtu?



Přes Booking.com jsem dělal několik různých rezervací a co si pamatuji, vždy mě v hotelu při checking uvítali s dokladem o zaplacení.
Platbu si strhává přímo hotel a ne Booking.com
Snad ti to pomůže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 16:45 
Offline
VIP

Registrován: 09 pro 2009 01:36
Příspěvky: 514
to petr87:

Před 14 dny v Itálii. Rezervace hotelu byla přes Booking.com. Kartu jsem nechal v autě v podzemních garážích hotelu, nechtěl jsem se vracet, tak jsem zaplatil hotově.

Řeš to podobně. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 06 bře 2011 16:49 
Offline
Diskutér

Registrován: 17 pro 2009 17:23
Příspěvky: 419
Bydliště: HK
že by mě někdy vítali s dokladem o zaplacení, to teda ne.

Mají z BOOKINGu potvrzení o mojí rezervaci (vozím ho pro jistotu taky s sebou, ale nikdy jsem ho nepotřeboval) a doklad o zaplacení vystaví až při samotné platbě (kartou nebo cash). Někdy chtějí platit na začátku pobytu a někdy až při odjezdu.

Jednou se mi stalo, že kontrolovali číslo karty, která byla udávaná při rezervaci (v Paříži), ale to jsem búkoval přímo na stránkách toho hotelu a ne přes booking.com. Bohužel jsem mezi tím měnil banku a vyrazil jsem tam s jinou kartou. Bylo trošku dohadování, ale vše se vysvětlilo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 20 dub 2011 20:05 
Offline
Diskutér

Registrován: 22 pro 2009 16:18
Příspěvky: 471
Zabukoval jsem si přes booking.com noc v Zaragoze a vše ok vč. potvrzení a po pár hodinách mě přišel mail, že karta je dle hotelu nevyhovující a je debetní místo kreditní a do 24 hod. to mám opravit...je to normální, nebo je to nějaký opruz hotel? Touto kartou jsem operoval na booking.com snad 20x a vždy ok...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 20 dub 2011 20:50 
Offline
Diskutér

Registrován: 13 pro 2009 18:57
Příspěvky: 428
Varuji před hotelem Marlene v Miláně (2 hv.). 30. 3. jsem si tam rezervoval přes booking.com 2 noci (double) na 18. - 20. 5. a ti rošťáci z hotelu si strhli druhý den celou částku z účtu byť dle podmínek mělo jít jen o rezervaci. Jeden e-mail na help booking.com, druhý, kde jsem vysvětlil situaci a Ti mi napsali, že hotel souhlasil s refundací (co jiného také) a že penize by měl poslat do 14 dní na účet. Před 10 dny jsem ještě napsal hotelu a ten od té doby mlčí. Tohle se mi stalo poprvé za cca 80 rezervací přes booking.com a vina je jasně na straně hotelu. Zítra brnknu na booking.com.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 20 dub 2011 22:13 
Offline
VIP

Registrován: 24 pro 2009 14:54
Příspěvky: 1483
Bydliště: Rožnov p. R /Praha
ovi1 píše:
Zabukoval jsem si přes booking.com noc v Zaragoze a vše ok vč. potvrzení a po pár hodinách mě přišel mail, že karta je dle hotelu nevyhovující a je debetní místo kreditní a do 24 hod. to mám opravit...je to normální, nebo je to nějaký opruz hotel? Touto kartou jsem operoval na booking.com snad 20x a vždy ok...



už se mi to taky stalo,změnil jsem raději kartu v systému u bookingu,protože hrozilo,že hotel rezervaci nebude akceptovat a pak vše o.k....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 22 dub 2011 13:20 
Offline
VIP

Registrován: 10 bře 2010 14:19
Příspěvky: 704
persona píše:
Varuji před hotelem Marlene v Miláně (2 hv.). 30. 3. jsem si tam rezervoval přes booking.com 2 noci (double) na 18. - 20. 5. a ti rošťáci z hotelu si strhli druhý den celou částku z účtu byť dle podmínek mělo jít jen o rezervaci. Jeden e-mail na help booking.com, druhý, kde jsem vysvětlil situaci a Ti mi napsali, že hotel souhlasil s refundací (co jiného také) a že penize by měl poslat do 14 dní na účet. Před 10 dny jsem ještě napsal hotelu a ten od té doby mlčí. Tohle se mi stalo poprvé za cca 80 rezervací přes booking.com a vina je jasně na straně hotelu. Zítra brnknu na booking.com.


tak co jak to dopadlo? cos vyridil na booking.com?? jen me to tak zajima? ja zatim vzdy spokojenost s nima!! i kdyz tohle neni jasne jejich chyba, jen par vychcanejch italu!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 24 dub 2011 00:17 
Offline
VIP

Registrován: 14 pro 2009 09:27
Příspěvky: 2219
yellow píše:
U platby v hotelu se dává karta jako garance. Zde existují 3 možnosti:

a) hotel kartu jako garanci ignoruje (například karty nebere)


Já jsem měl za to, že to je jedna z "přidaných hodnot" rezervování přes portály jako booking.com tj. že pokud kartu XYZ akceptuje dotyčný portál, tak by tě už nemělo trápit jestli kartu bere nebo nebere hotel, resp. hotel by ji měl automaticky akceptovat taky.

yellow píše:
Všechny nesrovnalosti se samozřejmě dají řešit v rámci reklamačního řízení banky, kde je v takových případech 100% garance vrácení peněz.


:lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Booking.com
PříspěvekNapsal: 07 črc 2011 21:02 
Offline
VIP

Registrován: 27 bře 2010 00:15
Příspěvky: 1404
Bydliště: OSTRAVA!!!
Skromný dotaz, ačkoliv jsem si podrobně pročetl toto téma, pro blbečky jako jsem já je potřeba stokrát... ;) Dneska jsem si povolil u kreditky platby přes net, abych si mohl bookovat hotely na booking.com, a to ty, u nichž si hotel pouze ověří kartu, a platí se až po příjezdu. Peníze jsou banky, nikoliv moje, tomu rozumím. Takže kdyby hotel částku za ubytování blokoval, tak blokuje prachy banky. Jak dlouho hotel blokuje peníze? Může se stát, že i po celou dobu, než klient přijede se ubytovat? Když je hotel blokuje, bance to v uvozovkách neva? Vykazuje se ta blokace částky jako platba a budou to po mně chtít uhradit? A jak je to s tím bezúročným obdobím? Úplně všechny vychytávky kreditek prozatím nechápu... A nejsem sám, dnes mi to paní v bance nebyla schopna vysvětlit, a ani její dvě další kolegyně (další, kterých by se zeptaly, už tam nebyly). Děkuji za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 996 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 67  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Diskusní fórum AKČNÍ LETENKY.com používá technologie phpBB Group © phpBB, phpBB.cz

RSS feed | Letenky | Levné letenky | Autopůjčovna | Ubytování | Hotely | Hostel | Půjčovna aut | Last minute | Dovolená | Eurovíkendy