Bohužel u mne nespokojenost a to nejsem nikterak náročná. Nákup letenky Řím - Istanbul - Vídeň. Všude se uvádí online check-in, nicméně, když chcete provést online check-in, nejdřív vám vyhodí, že je možný jen 72-4hodiny před odletem, pak - že je možný jen pro lety v Turecku, takže nakonec stejně musíte na checkin.
Na faktuře uvedeno, že občerstvení za poplatek. Někomu ihned donesli kompletní jídlo, někomu nic, takže se to objednávalo předem. Následně chodili s nápoji a nabídkou, ale nabídku "na papíru" - že bych si nejdřív vybrala, jsem nedostala, ani nebyla v kapsách sedadel. Všude silný pach po Savu a desinfekci a během celého letu, nevím jak, ale letušky dělaly vzadu šílený randál, jako by někdo mlátil o zem s nákupním vozíkem, třeba usnout by nešlo ani náhodou

.
Nikdy jsem neměla problém s telefonem v letovém modu - kdy šlo třeba hrát hry, nebo pracovat v txt aplikacích. Tady mi letušky nakázaly vypnout telefon úplně, letový mod se prý netoleruje, pak jsem musela vypnout i malou mp3jku - to už to ve mně začínalo vřít
Turecká angličtina s drmolením "kvapem narychlo" jsem z pokynů neslyšela nic jiného než "................. ....................... .................... ........... . ............. ............ , thank you".
úvodní instruktáž nebyla vůbec, namísto toho se pouštělo video, které bylo v turečtině a patrně s francouzskými titulky.
Dávám záporný bod. Třeba se cestou do Vídně dočkám něčeho lepšího.